:: Ciao van brian (kick SE, lc)
-
BrianTopic starter
Ja dit is zeker beter maar zijn normaal prijzig, als je terug kijkt in mijn perso zie je dat ik er eerst al een had maar die heb ik moeten verkopen toen. De brug heeft inderdaad al een uitsparing dan kan ik gewoon met poelie de cilinder inrijden. De bedoeling is wel om met een fox setje van jaap te gaan rijden, maar dat komt nog.
Zoals Revo ook al schrijft, al eens gedacht aan de Malossi overrange, lijkt nu ook mogelijk?
RevoBijdrager
Kijk deze achterbrug zal stukken beter ogen en rijden. Ik hoop dat je nog een beetje goed uitkomt met je uitlaat.
Ik kan het niet heel goed zien op de foto’s. Maar kijk even goed of je met scherpe bochten naar rechts de grond niet gaat raken met je uitlaat.
Ik heb zelf geen verstand van fox koppeling maar voordat je besluit kijk ook even naar een malossi overrange koppeling en eventueel een klok (versnellingsbak). Als je daarmee wil gaan rijden dan heb je ook 9:1 vertanding van malossi nodig.
En ik raad je ten zeerste aan om met zo’n setup minimaal 1 schijfrem te monteren. Want ik spreek uit ervaring dat het echt gevaarlijk is zonder schijfrem. En zorg voor 6002rsh voorwiel lagers van FAG of SKF. En een knap driehoekslager achter. Van MCPROPARTS bijvoorbeeld.
BrianTopic starter
Dat ziet er veel belovend uit. 
Ziet er kick uit 🙂 benieuwd hoe dat klinkt.
BrianTopic starter
Wat een modder vette ciao zeg. Die dbr uitlaat staat ook nog op mijn lijstje, hele brute pijp. Ik vind het wel wat weghebben van de gianelli excel.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.