Vespa-Ciao.NL
:: Ciao van brian (kick SE, lc)

Home Forums Perso’s Projecten Ciao van brian (kick SE, lc)

8 berichten aan het bekijken - 256 tot 263 (van in totaal 263)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Brian
    Topic starter

Ja dit is zeker beter maar zijn normaal prijzig, als je terug kijkt in mijn perso zie je dat ik er eerst al een had maar die heb ik moeten verkopen toen. De brug heeft inderdaad al een uitsparing dan kan ik gewoon met poelie de cilinder inrijden. De bedoeling is wel om met een fox setje van jaap te gaan rijden, maar dat komt nog.

Martino
      Moderator

Zoals Revo ook al schrijft, al eens gedacht aan de Malossi overrange, lijkt nu ook mogelijk?

Revo
        Bijdrager

Kijk deze achterbrug zal stukken beter ogen en rijden. Ik hoop dat je nog een beetje goed uitkomt met je uitlaat.

Ik kan het niet heel goed zien op de foto’s. Maar kijk even goed of je met scherpe bochten naar rechts de grond niet gaat raken met je uitlaat.

Ik heb zelf geen verstand van fox koppeling maar voordat je besluit kijk ook even naar een malossi overrange koppeling en eventueel een klok (versnellingsbak). Als je daarmee wil gaan rijden dan heb je ook 9:1 vertanding van malossi nodig.

En ik raad je ten zeerste aan om met zo’n setup minimaal 1 schijfrem te monteren. Want ik spreek uit ervaring dat het echt gevaarlijk is zonder schijfrem. En zorg voor 6002rsh voorwiel lagers van FAG of SKF. En een knap driehoekslager achter. Van MCPROPARTS bijvoorbeeld.

Brian
          Topic starter

IMG_6880IMG_4994IMG_5172Ffkes n update er zijn wat problemen met het blok waardoor de citta al ff stof staat te happen. Daarom heb ik nu toch besloten om hem te gaan strippen en opnieuw te spuiten of te coaten. Zat er zelf aan te denken om hem zwart te laten omdat dit er wel stoer uit ziet. Ook moesten er toch een paar dingen vervangen/verbeterd worden en de tank opnieuw ontroest word.

zevenenergie
            Donateur

Dat ziet er veel belovend uit. :thumb

Tiesman1986
              Bijdrager

Ziet er kick uit 🙂 benieuwd hoe dat klinkt.

Brian
                Topic starter

IMG_7050IMG_7048IMG_7053IMG_7052IMG_7054IMG_7063Met Black friday een uitlaat gekocht bij DBR die ik toch wel erg graag wilde hebben, na lang wachten kwam die vorige week binnen dus meteen monteren. Het geluid is erg goed en niet te hard vind ik, komt misschien ook door de nieuwe en betere dempers.
                  Ook ben ik bezig met mijn schuur te organiseren en op te ruimen wat nog goed te zien is haha. Heb dit weekend nog een kbk systeem met ketting takel opgehangen die ik had gekocht op mijn werk. Dit maakt het sleutelen al een stuk makkelijker en leuker.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 1 dag geleden door Brian.

arvid13690
                  Bijdrager

Wat een modder vette ciao zeg. Die dbr uitlaat staat ook nog op mijn lijstje, hele brute pijp. Ik vind het wel wat weghebben van de gianelli excel.

Tis altied moar eem!
                  8 berichten aan het bekijken - 256 tot 263 (van in totaal 263)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.