Vespa-Ciao.NL
:: Ciao van brian (kick SE, lc)

Home Forums Perso’s Projecten Ciao van brian (kick SE, lc)

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 263)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Brian
    Topic starter

blokje terug van crullie klaar om mee te rijden, nu nog een uitlaat en een brommer. Maar wat is het een prachtig blokje geworden. !! (Vorige pagina)

Crullie
      Donateur

IMG_3846IMG_3843IMG_3841
        Ben benieuwd wat voor frame je gaat gebruiken, ik hoop een stevig frame want dit blok zal flink trekken en scheuren aan dat frame.
        Veel plezier Kerel :thumb

TICKLING BARN

Brian
        Topic starter

IMG_3884IMG_3883Stap 1 is een verstevigde brug heb hier en daar al wa moeten slijpen om hem passend te maken maar zie je niks van. Het plan is om het zo ver mogelijk af te maken met uitlaat en overbrenging enzo. En er daarna een citta aan vast te knopen mocht ik er een vinden in de buurt. De brug is 15cm langer als origineel ben benieuwd hoe dit staat.

Crullie
          Donateur

Nice :thumb dat subframe lijkt me stevig genoeg 😛
            15 cm langer ? dus het achterwiel staat meer naar achteren en auto wheely word een beetje moeilijker.
            Hah dat word een lange V-snaar en dus gaat die langer mee omdat je meer snaar hebt 😎
            Ga je volgen :thumb

TICKLING BARN

Brian
            Topic starter

Ja dat was ook de bedoeling haha dan word het toch meer een race brommer.

Brian
              Topic starter

IMG_3910IMG_3912IMG_3911project uitlaat heb voor een yasuni r gekozen omdat ik graag een terugloop wilde en deze minder lawaai maakt als een voor ciao of citta. Hij moet wel helemaal aangepast worden heb hem op 3 plekken doorgeslepen en weer aan elkaar gemaakt.

Crullie
                Donateur

Mooie pittige uitlaat :thumb
                  Denk erom dat waarschijnlijk de sproeier nu ook wat groter moet 💡

TICKLING BARN

Brian
                  Topic starter

IMG_4890Gister een citta opgehaald voor mn race blokje, nu nog kijken wat ik er mee ga doen. Heb sowieso al het spatbord eraf gehaald en er moeten schokbrekers op van 260. Daarna rijdend maken zodat ik eindelijk kan rijden met dit blok.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door Brian.

TIES3930
                    Bijdrager

Hey Brian,

Net je project pagina even doorgelezen,
                      Mooi werk allemaal! Vooral de kleuren van de ciaos zijn heel vet, en die roze heb je ook netjes gespoten!

Volgens mij wonen wij best dicht bij elkaar in de buurt.

Succes ermee nog.
                      Groetjes

Brian
                      Topic starter

IMG_4974Dit ziet er al een stuk beter uit, de tank is aan het ontroesten en ik moet nog zoeken na een passende v snaar ma dan kan ik eindelijk gaan rijden met mn disco rotante.

bedankt ties!

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door Brian.

Revo
                        Bijdrager

Hey Brian. Ziet er allemaal mooi uit!  Ik vraag mij alleen af welke koppeling je gaat gebruiken. Want volgens mij is die brug 4mm dik en dat gaat met je koppeling een probleem worden. Vind je het ook niet waardeloos dat je niet gewoon SI lengte snaren kan gebruiken?

Brian
                          Topic starter

Ik ga nu met poelie rijden, had achteraf inderdaad wel een andere brug gewild maar vind sonde om dat nu allemaal te veranderen of ik moet er dadelijk helemaal niet mee kunne rijden..

Revo
                            Bijdrager

Rechtdoor zal geen probleem worden. Ben benieuwd of je het vermogen kwijt kan met poelie. Zal toch zo’n 10 12pk zijn. Ik zou als ik jou was een andere achterbrug kopen. Kost je €120 a €130. En kan je gewoon met overrange van malossi rijden.

1

Brian
                              Topic starter

IMG_4991IMG_4990Ik zat te twijfelen totdat ik deze zag op marktplaats haha hij heeft de lengte van een si en hem m voor een mooi prijsje kunne kopen. Deze week maar eens monteren en een v snaar bestellen.

Martino
                                Moderator

Kijk eens aan, deze brug zal veel beter staan dan zo’n verlengde. Met de oude brug vond ik de verhoudingen ook niet meer kloppen. Ook lijkt deze nieuwe brug al uitsparingen voor snaar en koppeling te hebben.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 263)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.