Vespa-Ciao.NL
:: ciao valt uit na een tijdje volgas rijden

Home Forums Techniek Problemen oplossen ciao valt uit na een tijdje volgas rijden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

R-Ciao
    Topic starter

ik reed gisteren met mijn ciao hij deed het de hele tijd gewoon goed

vervolgens op een lang stuk weg gaf ik vol gas en toen ineens viel ie uit…

dus ik probeer hem aan te duwen startte niet pas na een tijdje wel weer en toen liep ie weer gewoon goed

toen weer na een stuk volgas rijden sloeg ie weer af… maar nu ging ie niet meer aan.

vandaag duwde ik hem en ging hij weer meteen aan.

wat kan dit zijn?? ik zou het echt niet weten 😕

virgil
      Donateur

messchien te kleine sproeier
        neem eens 3 maten groter

gido-vespa

warm loper denk ik, had een vriendin van me ook;)

RiPe
          Bijdrager

ik denk ergens een verstopping in je benzinetoevoer, bijv je benzinefilter onder het nippeltje op de carb.

R-Ciao
            Topic starter

gido-vespa :
              warm loper denk ik, had een vriendin van me ook;)

nee dat denk ik niet, ik had m toen op standaard gezet en 15 sec volgas ff laten draaien en daar had ie geen moeite mee 😛

maar het zou inderdaad wel de benzinetoevoer kunnen zijn want soms start ie loopt ie heel ff en daarna als je ff wacht en choket loopt ie heel ff weer…

wannes
              Bijdrager

het kan inderdaad ook een warmloper zijn had ongeveer hetzelfde probleem en het werd erger en erger.
                Op den duur trok hij niemeer op en uiteindelijk deed hij niets meer dus ja toch opletten zou ik zo zeggen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.