Vespa-Ciao.NL
:: Ciao valt uit.

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao valt uit.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

[E]rwin

hallo,

Als ik mijn ciao heb gestart, wat overigens gewoon prima gaat, rij ik een stukje mssn net een kilometer totdat ik bij het kruispunt ben vlakbij mn huis. Als ik dan stop, blijft mn brommer heel even stationair lopen en vervolgens valt ie uit. Dit gebeurt geloof ik alleen als ik de brommer dus net gestart heb. Oftewel als hij koud is.
      Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Setup:

Snorcarters
      12/7 carb. sproeier 42, luchtfilter ietsjes open geboord.
      uitlaat: Leovinci Navigator(sigaar)

koen92
      Bijdrager

Ik heb dit probleem ook gehad ik had mijn bougie puntjes dichterbij elkaar gezet toen kon ik hem ook veel beter stationair laten lopen

[E]rwin

Hmm.. dit heb ik geprobeerd, maar de ciao ging ineens heel erg stotteren, dus heb het weer naar origineel gebracht. Heb wel de bougie wat schoongemaakt, en liep die wel iets beter stationair, maar was natuurlijk al een beetje warm. dus nog even proberen als de brommer koud is.

Mike
          Bijdrager

probeer een nieuwe bougie, stel je stationair opnieuw af en maak je carburateur schoon en je filter,

die zullen vast wel helpen

Mike

[E]rwin

Ik heb het net weer geprobeerd.
              Het probleem is opgelost.
              blijkbaar was de bougie gewoon vies, en daardoor geen goed contact kon maken zeg maar.

bedankt voor jullie hulp.

topic kan dicht.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.