:: Ciao uiterlijk van racebrommer
-
ik heb een vogue en ik had ergens een foto gevonden van iemand die kappen van een kawasaki ofz op een vogue heeft gezet. dit zag er erg vet uit en ik wil dit ook doen.
ik ben al van plan nieuwe kappen en spatborden te kopen maar eigelijk weet ik niet helemaal hoe ik ze erop ga krijgen
kan iemand me hiermee helpen?
om onbekende redenen krijg ik noch de URL noch de foto zelf in het bericht. als je de vogue wil zien ga je google afbeeldingen en typ je in “Vogue tuning”
Als het costum made is lijkt het me niet dat er een handleiding voor bestaat die iemand je hier zo even verteld.
Zoiets moet je zelf uitvogelen.
EdjuhBijdrager
Waarom staat er in je titel dat het over een ciao gaat. En gaat het in je bericht zelf over een Peugeot Vogue? Komop man, dit is Vespa-ciao.nl, niet Peugeot-vogue.nl!:pest
En nee, hier zijn geen handleidingen voor. Je kan wel altijd alles zelf pasmaken enzo.
Die site had jij dus ook al eens gevonden die man maakt echt dikke brommers
Maar denk niet dat de ts er wat aan heeft, want zelfs een te lange gaskabel snapt ie al niet hoe dat moet dus dan gaat dit natuurlijk helemaal te ver;)
Want deze man is absoluut king op het gebied costum made
@lampenkap
Ben ik volledig met je eens
ik had sowieso deze gebruiker erop gewezen dat hij niet voor iedere vraag een nieuw topic hoeft te openen.
En zeker niet met vragen die nergens over gaan, want ergens een peugeot project zien met costum made kappen en dan hier een topic openen om te vragen hoe dat moet vind ik not done.
Is een beetje als op een brommer meeting een dikke verbouwde mb zien en dan hier gaan vragen hoe je dat moet namaken.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.