Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Ciao stopt ermee bij top!
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 4 maanden geleden door DaanCiao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 november 2009 om 17:16 #210137
Sinds donderdag heb ik dat als je een tijdje op ze top rijd dat de brommer dan abrupt uitvalt.
Soms gaat ie dan weer aan en soms ook niet.
Wat denken jullie dat het kan zijn?
Zou het de baaf kunnen zijn omdat die wel harde tikken geeft bij het ronddraaien.
Wie kan me helpen??Thanks!
21 november 2009 om 17:45 #229577
Vespa Ciao!Ik denk iets bij je onstekking, want omdat die zo abrupt uitvalt lijkt het of de vonk weg valt. Denk dat je daar naar moet kijken. Kijk ook dan even naar het vliegwiel en de vliegwiel spie of die nog goed zijn
21 november 2009 om 18:14 #229578Kijk ook eens naar je benzinekraantje of die nog wel goed is en of de benzine nog wel goed eruit stroomt. Kan zijn dat die soms niet genoeg benzine krijgt en daardoor uitvalt
21 november 2009 om 18:28 #229579krijgt ie nog genoeg benzine?
nee?
maak je carb ff zuiver, benzine slang er af pakken door blaazen.
als je een compressor hebt kun je ook even terug de tank in blazen, kijk of het dan opgelost is.gr. Diesel
21 november 2009 om 19:25 #229580KAn het niet aan me naaf liggen of zo?
Carb is namenlijk nog heel nieuw.
En het gebeurd nadat het zo regenachtig is, zou dit ook een oorzaak kunnen zijn?21 november 2009 om 20:55 #229581gebeurt dit als je in de regen rijd?
check dan eens je bougie kabel heb je er van die dopjes op zitten dat er geen water in kan komen?
heb vandaag nog da probleem opgelost bij een neef zn ciao.
en heb je zown flap onderaan je spatbord?21 november 2009 om 23:07 #229584Umm ik heb et probleem nu drie keer gehad. donderdag, vrijdag en zaterdag.
En donderdag en vrijdag was et in alkmaar de hele tijd regenachtig dus dacht ik dat et miss daar wel mee samenhing.
Ik heb dat kapje onderaan erop zitten en voor zover ik weet is me bougie wel gewoon goed met een waterdichte kop.
Ik vind het heel raar want et ene moment rij ik nog lekker en dan geeft ie geen gas meer en gaat ie heel snel langzamer.
Zoals als vandaag wilde ik hem ook weer aanrennen maar dan leek het dat me wiel geblokkeerd werd en deze geween meegleed en niet ronddraaide.
Hierdoor denk ik ook dat het mijn naaf is.Ten slot, is et slecht als er tikken uit je naaf komen als je ermee loopt/rijd?
Thanks!
22 november 2009 om 00:18 #229585tikken uit je naaf kan een stukke poulie betekenen… dan LIJKT het dus uit je naaf te komen maar ist t een kapotte poulie.
Mike22 november 2009 om 00:47 #229586Oke, morgen maar ff naar kijken.
Thanks! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.