Vespa-Ciao.NL
:: Ciao start problemen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao start problemen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robke87
    Topic starter

na een jaar vrij probleemloos gereden te hebben is mijn vriendin stil komen te staan met de ciao.
      hij start heel slecht en als hij eenmaal loopt dan trekt hij amper op, beetje met choke spelen helpt. carb keer goed schoongemaakt (luchtfilter was echt smerig) tijdje rond gereden liep hij weer redelijk normaal.

de volgende dag starte hij weer niet.

beetje weinig info maar kan er niet veel meer van maken, waar zou dit aan kunnen liggen? nog iets meer wat ik schoon kan maken of iets dergelijks?

Wilk1985
      Moderator

Grote kans dat je krukaskeerring eruit is gelopen. Die keerring kost niet veel maar het is wel even een klusje om hem te vervangen.

Lees deze link even door, het grootste gedeelte kun je overslaan maar er staat wel duidelijk in hoe je de keerring vervangt.

http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=188

Heb je bij het schoonmaken ook je benzinefilters/benzinekraan goed schoongemaakt?

Robke87
        Topic starter

nee die heb ik niet schoongemaakt, benzinefilter is dat dat ding wat aan je kraantje zit wat in je tank gaat?

edit, pakkingsbusje in carb was versleten. nieuwe eringezet en het is opgelost.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.