Vespa-Ciao.NL
:: Ciao start niet?help!

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao start niet?help!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa rider
    Topic starter

Pas liep mijn brommer gewoon heel goed. toen ging ik het blok eronder vandaan halen om de ontsteking en cilinder te controleren. In de ontsteking heb ik verder niks gedaan. Maar nu heb ik het blok er weer onder gezet maar hij start nu niet meer.

Hij vonkt namelijk niet meer. Ik heb al een andere bougie en bobine geprobeerd maar het bleef hetzelfde. Hij maakt wel hele goede compressie maar vonkt gewoon niet.

wat kan het zijn?

green_white
      Bijdrager

mischien zijn je cp’s dicht geslagen tijdens het sleutelen? maakt je bobine nog goed aarde?

ps nooit sleutelen aan een brommer die het goed doet:P

vicious
        Bijdrager

Wat heb je losgemaakt van het blok? Kabeltjes goed/onbeschadigd aangesloten?

vespa rider
          Topic starter

Weet iemand wat het is? kunnen het mijn contactpunten zijn?
            Als ik hem probeer aanterennen maakt hij hele goede compressie maar slaat gewoon net niet aan want hij vonkt niet. wat is het??

SjoerdCiao
            Donateur

T zou fijn zijn als je even vermelde wat voor een ontsteking, maar omdat ik CP lees, is het 9 van de 10 keer de condensator, of je cp’s staan niet afgesteld op 0.45.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.