Vespa-Ciao.NL
:: Ciao start niet -> wel ontsteking+benzine, spie niet kapot.Help?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao start niet -> wel ontsteking+benzine, spie niet kapot.Help?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Shakur46AZ
    Topic starter

goeiedag,

Mij ciao start niet. Het bougietje vonkt gewoon, de benzinetoevoer is oke en mn spie is ook niet kapot ofzo.
      Verder: ik had n stuk gereden, en zette mn ciao uit, gewoon met de decompressie. Toen ik dit deed hoorde ik wel een soort van knal. Hierna moest ik 300 m rennen voordat ie het een beetje deed. Toen heb ik nog op half vermogen naar huis kunnen rijden. Na deze rit wilde hij niet meer starten.
      Heeft iemand n idee?

SuperSi
      Bijdrager

zijn je zuiger veren nog ok?

Robke15
        Bijdrager

voel is of hij nog zat compressie heeft? zo nee dan zijn het of je zuigerveren of je koppakking die kapot is gegaan verwacht ik.

vespa-si-owner
          Bijdrager

sluit je deco goed af? miss lekt hij daar?

ritze
            Bijdrager

spietje kapot? , want dan vonkt die wel maar niet op juiste tijdstip

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Shakur46AZ
              Topic starter

Ty voor de comments.
                Ik heb er een andere cilinder, andere pakkingen, andere zuigerveren en een andere cilinderkop erop gezet. De Spie is ook niks op aan te merken.
                Maaar nog steeds: zodra ik ‘m aan ga rennen, hoor je m ‘pruttelen’, maar hij gaat steeds net niet aan.
                Nog any ideas?

Hoe kun je trouwens voelen of ie nog zat deco heeft?@ vespa si-owner

SuperSi
                Bijdrager

dan voel je weerstand als je aan de kruk draait

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.