Vespa-Ciao.NL
:: Ciao start niet meer

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao start niet meer

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

michiel ciao
    Bijdrager

Als je brommer niet start en hij krijgt wel benzine (in jouw geval dus) dan ontbrand de benzine niet en dan word je bougie dus nat.

Loek
      Topic starter

Inderdaad… Dat leek mij ook het meest logische, daarom heb ik de bougie ook tig keer gecontrolleerd en die deed het gewoon. Anyway, ik vervang hem gewoon eens, zien we dan wel verder. Bedankt voor je antwoord:thumb

Loek
        Topic starter

Nouw, ik breng hem naar de fietsenmaker…
          Ik snap d’r echt geen zak meer van 😕

Loek
          Topic starter

“Lekkage aan de middenpakking”. Pakking tussen blok en kop is blijkbaar naar de klote…
            Kijken of ik dat zelf kan reparen…

ja-general
            Bijdrager

is niet zow moeilijk moet je wel je cilinder voor demonteren

Loek
              Topic starter

Alle pakkingen vervangen en hij rijdt weer. Wel net verdomme het stepje aan de kant van de standaard kwijtgeraakt ergens…

Rij nu 1000 meter in 1.15 minuut. Zal dus ongeveer boven de 55 km/h zitten.

Loek
                Topic starter

Weer een probleem erbij 😐
                  Als ik een tijdje (1 minuut) vol gas rij, stotter hij 2 keer en valt dan uit. Even wachten, aanlopen en hetzelfde herhaalt zich weer keer op keer. Verzuipt ie nu de hele tijd of is de tank vacuum?:?

Jeroen
                  Bijdrager

ik denk dat je benzine toevoer half dicht zit, de benzine komt dus te langzaam in de vlotterbak.
                    want als je ff wacht is hij weer vol gelopen.

ik zou kraantje en het tuutje op de carborateur eens controleren.

Loek
                    Topic starter

Kan goed kloppen Jeroen! Bedankt! Ik heb zo’n grote transparante plastic benzinefilter tussen m’n slang zitten en daar zag ik op een dag ineens bruine drab in zitten. Nu heb ik vanmiddag even een plastic fles als tank gebruikt, carb. tuitje schoongemaakt, nieuwe slang geplaatst. Normaal hoort je tank niet vacuum te zijn maar dat was met de fles dus wel zo. Ik denk dat dat het dan is.

ja-general
                      Bijdrager

carb filter:con

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.