:: ciao stang tussen frame
-
Hallo mensen,
Ik heb mijn ciao uit elkaar liggen om te spuiten e.d. en enventueel mijn tank te verbreden op de een of anderemanier, maar daar heb ik al n ander topic over, nou mijn vraag,
Merk je onder t rijden dat die stang er zit? in de zin van; zit je met je benen in de knoei? ik heb geen trappers of voetsteps maar zet ze op dat zwarte ding wat op de blok ligt zeg maar.
mvg
Frenzel94
Ik merk er geen nadelige gevolgen aan, maar ik heb dan ook meestal mijn voeten op de steps.
500Donateur
Als je de boel uit elkaar hebt om te spuiten en je overweegt om een stang tussen het frame te lassen dan kun je toch ook wel investeren in een stel stepjes:?
maar ik wil geen stepjes, vind de trappers klote! en de stepjes zitten neit lekker, zo op t motorblokje zegmaar zit beter
waar je je wel niet om druk kunt maken… ****
maar even antwoord:
een stang er tussen lassen is veel beter voor de wegligging, stugheid van het frame. ( je stuur zwabbert minder op en neer richting zadel, wat dus fijner rijd.)
‘k denk niet dat je met je benen in de knoei komt.
okee mooi!
ehm, iemand een idee waar ik zo’n buis kan halen?
als ik jou was zou ik naar een lasbedrijf gaan, ook omdat je je tank wil verbreden.
dat zullen ze daar vast wel kunnen en een buis hebben ze daar ook wel.
goedkoop zal het niet zijn, maar dan heb je wel vakwerk. 😉
ahh toch bedankt voor alle reacties, heb een stang gehaald hier in de buurt bij een groothandel, ben nog met de tank bezig met lassen en dan de stang ertussen!
kan dicht btw.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.