Vespa-Ciao.NL
:: Ciao snorfiets, moet harder lopen…

Home Forums Techniek Opvoeren Ciao snorfiets, moet harder lopen…

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Steekt dit buisje een beetje aan de inlaat uit of waar kan ik dat vinden.

Greetz Mick

cittatuner
      Bijdrager

Wat ook leuk is om de ciao op de vrijloop te zetten, volgas, en dan met je voet de vrijloop eraf halen. dan krijg je echt heerlijke geluiden uit de achterste klok :P.:D

(offtopic:ehh) bij mij op t werk bij de brommerzaak was er dus een ciao met een bromklok waarvan de beide tandwielen kapot waren dus allemaal tanden eraf :oweet jij daar mischien meer van:lol

masterman
        Bijdrager

ciaoracer :

Greetz Mick

Kijk op deze foto van de how to zie je de inlaat van een uitgeveilde. dat ronde gat is als het goed is bij jou 7mm. hier op de foto denk ik 12mm dus moet duidelijk te zien zijn.

[url]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6LXJEJV6.jpg[/url]

als jou blok al 12mm is zit er al een ander blok op. of het kan zijn dat we over een ciao mix of 1tje na 2001 praten.

dus ff je carberateur der af schroeven en ff kijken of opmeten. (de binne diameter!)

laat het ff weten.

kuwn
          Bijdrager

masterman :

ciaoracer :

Greetz Mick

Kijk op deze foto van de how to zie je de inlaat van een uitgeveilde. dat ronde gat is als het goed is bij jou 7mm. hier op de foto denk ik 12mm dus moet duidelijk te zien zijn.

[url]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6LXJEJV6.jpg[/url]

als jou blok al 12mm is zit er al een ander blok op. of het kan zijn dat we over een ciao mix of 1tje na 2001 praten.

dus ff je carberateur der af schroeven en ff kijken of opmeten. (de binne diameter!)

laat het ff weten.

hoe moet je nou de de dia van je inlaat meeten ? lijkt me best klote om te doen !

[thumb=datas/thumbs/637-p1010311.jpg]637-p1010311.jpg[/thumb]
            dit is mijn inlaat heb dat buisje wat te maken met de snelheid?

Jacky
            Bijdrager

buisje is een soort pakking. Inlaat meetje mbv een schuifmaat. Maar denk datje gat in dat buisje zoals jij het noemt ook groter moet maken!

ciaoracer
              Bijdrager

Zit dat buisje in de inlaat of zit dit in de carburateur waar het over de inlaat schuift? Zoals jij bedoelt pakking.

De inlaat van mij is 7 mm.

Greetz Mick

kuwn
                Bijdrager

hmm d8 ik al !

masterman
                  Bijdrager

ciaoracer :
                    Zit dat buisje in de inlaat of zit dit in de carburateur waar het over de inlaat schuift? Zoals jij bedoelt pakking.

De inlaat van mij is 7 mm.

Greetz Mick

in de inlaat. maar die bus moet eruit geboord worden kan je er niet uit trekken. maar ben je van plan een snelle cilinder te kopen?

want dan zou ik ik de how-to volgen;

[url]http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=15[/url]

anders een boortje 12 er in proppen maar niet verder dan 18mm diep boren zie ik staan en zorg dat de boor er recht en in het midden er in gaat.

ciaoracer
                    Bijdrager

Wat gaat dit dan voor nut hebben als ik daar nu een 12 mm boor in duw?
                      Moet er dan een grotere sproeier in gedaan worden? Er steektr nu een 42 in.

Greetz Mick

masterman
                      Bijdrager

ciaoracer :
                        Wat gaat dit dan voor nut hebben als ik daar nu een 12 mm boor in duw?
                        Moet er dan een grotere sproeier in gedaan worden? Er steektr nu een 42 in.

Greetz Mick

tja sproeiertje 50 heb je ongeveer nodig. en je carberateur moet ook een 12/12 worden of een 13/13

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.