Vespa-Ciao.NL
:: ciao sneller laten optrekken

Home Forums Techniek Opvoeren ciao sneller laten optrekken

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vinnie
    Topic starter

Ik wil mijn vespa ciao sneller laten optrekken. Hij is nu nog standaard, maar wil een leovincie krul halen, maar vooral voor het optrekken, top hoeft niet hoger te zijn dan 35 a 40, kan dit? En zoja, hoe?

Cobra
      Bijdrager

Ik weet niet ofdat je een snor of brom-klok erin hebt. Maar je zou dan dus een snorklok er onder kunnen gooien. Leovinci krul uitlaat is prima, of sitto plus . met 95 poelie.

Of je zou een sitto plus uitlaat onder je bromklok kunnen gooien met een 95 poelie..

Kunt altijd je kop afvlakken. maar daar heb ik persoonlijk geen ervaringen mee.

vinnie
        Topic starter

ik heb een snor..
          Maar top moet dus niet tehoog zijn, maar wel lekker optrekken, en ik las dat leovincie krul goede uitlaat was voor optrekken dus..

Ties
          Bijdrager

kop kan je idd stukje afvlakken!!!
            dit moet wel GOED gebeuren…er is een HOW-TO over tevinden.
            verder zou je kunnen gaan voor een 13/13 carb…(miss heb je nieuw model ciao, en dus al een 12/12…in dit geval is die ook goed!)
            de leovincie krul is wel een goede uitlaat voor 50 en 60cc….maar als het je ook om uitlijk gaat zou ik zeggen. ga voor de leovincie handmade….
            de 95 poulie zal je der al ophebben..
            verder zou ik idd een snorklok houden (ervanuitgaand dat je die hebt!)

vinnie
            Topic starter

Dus een 95 icm een leovincie krul is goed? Ik wil namelijk niet een al te hoge boete @ rollerbank, hoe hoog zou de boete dan maximaal zijn?

vinnie
              Topic starter

niemand??

Baz
                Bijdrager

Ik heb het zelf ook ,maar die leo trekt wel lekker.
                  Zou gewoon leo krul erop zetten andere carburateur of uitboren dan loopt ie wel goed.Beetje mijn setup.
                  En of je nou 25 gaat en je trekt makkelijk wheelie of je trekt niet op maar gaat wel 50 heb je dezelfde boete dag ik.

Edjuh
                  Bijdrager

Baz :
                    En of je nou 25 gaat en je trekt makkelijk wheelie of je trekt niet op maar gaat wel 50 heb je dezelfde boete dag ik.

Dat is niet waar! Ze meten gewoon je snelheid en dat zetten ze om naar ‘vermogen’, dus als je een kleinere poulie hebt dan krijg je ook meer boete.

timschilders
                    Bijdrager

ik vind de kul een redelijke uitlaat. maar optrekken vind ik hem niet sneller doen dan een citypower. maar hij trekt wel lang door

vinnie
                      Topic starter

hoe duur is een krul eigenlijk? En is een tecno circuit ook tedoen?

Baz
                        Bijdrager

Gewoon een city power of krul nemen.techno vind ik niks.
                          krul is 30 euro dan heb je een mooie 2de handse.
                          en dan heeft een krul wat meer imago dan een city power hets gewoon veel vetter om met een metrostation te rijden onder je kleine ciao 😀

vinnie
                          Topic starter

en hoe duur is een krul nieuw?

vinnie
                            Topic starter

denk dat ik toch voor de techno ga, is bij dijkman nu mer 35 euro dus :), en lijkt me toch ook goed genoeg??

Ciaofrank
                              Bijdrager

als je van herrie houdt zonder extra prestaties wel ja :p

Edjuh
                                Bijdrager

Haal een Proma Circuit!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.