Vespa-Ciao.NL
:: ciao slaat niet aan

Home Forums Algemeen Oude topics ciao slaat niet aan

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Topic starter

nou ik heb dus een vespa van een vriend van me hier staan, en ik krijg hem maar niet gestart.

dit is het verhaal 😛

hij had eerst een 50cc standaard, hier heb ik ongeveer een week geleden een 70 DR op gezet, en de inlaat opgeboord en gevijld.
      die cilinder heeft hij compleet aan gort gereden op 3 dagen omdat hij 50 reed (met een snorklok..!!) ondanks dat ik hem gewaarschuwd heb dat de zuigerveren nieuw waren en hij dus niet harder dan 30 mocht rijden.

nu heb ik er weer een std 50cc op zitten, en krijg hem niet gestart. kan dit komen door de gevijlde inlaat en 13/13 carb? inlaat is niet extreem ver gevijld (zie mijn plaatje links)

iig hij heeft compressie en hij vonkt, ik heb m 2x heel even aan het lopen gehad.

help..!! 😛

joey636
      Bijdrager

wat voor luchtfilter heb je er op en welke sproeiermaat?

FonS
        Topic starter

malossi filter en op het moment 52 sproeier, had eerst 56 maar dat werkte niet

FonS
          Topic starter

wat als ik een 12/10 erop zet met std luchtfilter en een 44 sproeier..? zou dat helpen? zo was mijne toen ik hem net had gekocht (op de gevijlde inlaat na)

misschien dat ie nou de 13/13 gewoon niet aankan…

edit – ga het gewoon eens proberen… 😉

Edjuh
            Bijdrager

Grotere sproeier, in beide gevallen.

FonS
              Topic starter

jah hij loopt nou ( =) ) met 44 sproeier, maar is idd te klein, zet er strx een 48 in (12/10 carb)

FonS
                Topic starter

topic kan dus closed of deleted, van dit soort gevallen zijn er al genoeg 😛

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.