Vespa-Ciao.NL
:: Ciao/Si velgen op Citta?

Home Forums Techniek Framedelen Ciao/Si velgen op Citta?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Maxx
    Topic starter

Hallo vespa fans,
      Ik heb een vraagje, ik wil graag vespa ciao/si velgen ( die grotere ) op mijn citta hebben past dat ik heb 300mm schokbrekers en wat is het nadeel ivm optrekken/top ?
      Mvg Maxx

DinoH
      Donateur

Hallo. Ik heb het ook geprobeerd maar je moet voor een citta rempot erin zetten. (as is te kort) rijgedrag zal ik niet weten ondat ik er noiit mee heb gereden

Jelle
        Moderator

Grotere wielen rijden altijd beter.

Bij mij paste het achterwiel niet(17 inch) kwam tegen het frame aan.

Je kan beter grillo velgjes erop zetten die zijn 14 inch en dat rijdt echt super.

Je moet anders ff in mijn perso kijken daar heb ik ergens een foto staan van mijn rode citta met 17″ velgen en sowieso ook fotos van hoe mijn citta er nu bij staat met grillo wielen

Maxx
          Topic starter

Jelle :
            Grotere wielen rijden altijd beter.

Bij mij paste het achterwiel niet(17 inch) kwam tegen het frame aan.

Je kan beter grillo velgjes erop zetten die zijn 14 inch en dat rijdt echt super.

Je moet anders ff in mijn perso kijken daar heb ik ergens een foto staan van mijn rode citta met 17″ velgen en sowieso ook fotos van hoe mijn citta er nu bij staat met grillo wielen

Oke ik zal kijken, maar trekt hij dan juist beter op of juist niet?

Jelle
            Moderator

des te grotere wielen des te harder en dus langszamer optrekken (dit kun je weer aanpassen door een andere poelie)

ik heb de fotootjes even voor je opgezocht:

17 inch komt dus tegen je spatbord aan met een SI brug en met een cittabrug tegen je frame…

Maxx
              Topic starter

Jelle :
                des te grotere wielen des te harder en dus langszamer optrekken (dit kun je weer aanpassen door een andere poelie)

ik heb de fotootjes even voor je opgezocht:

17 inch komt dus tegen je spatbord aan met een SI brug en met een cittabrug tegen je frame…

Ziet er wel gaaf uit misschien iets voor later want heb nu een 43mm DR 65cc besteld zodat het optrekken beter word ;p

Jelle
                Moderator

Even een fotootje van het cittaforum afgeplukt..

Hier een citta frame met 4 spaaks 16 inch velgen:

ALs je goed kijkt zie dat de spatbord bevestiging er af is geslepen (liep waarschijnlijk aan)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.