Vespa-Ciao.NL
:: Ciao Racer Project

Home Forums Perso’s Projecten Ciao Racer Project

5 berichten aan het bekijken - 106 tot 110 (van in totaal 110)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

hansieb :

.-{2F4OV}-. :
      Das wel raar;)

nooit geweten da de bougiekleur owk kon afhangen van je krukas…

Kheb zelf owk gefreesde kruk erin, maar nooit problemen met bougiekleur:?

Std krukas neemt minder mengsel mee naar je cilinder dan een gefreesde , bij thomas was het ook wel erg vreemd dat er geen goede bougiekleur bij de 42 alu kwam , tonni had het ook maar in mindere vorm.

Kan het niet ook aan die fluitpoortjes ligge.. die heeft de 42alu tog owk;)

kartingbob

Heb nu een sproeier 80, ga gewoon kijken wat die dan doet…
        Nieuw demperwol voor me homoet, want gisteravond maakte ik denk alle kindertjes uit de buurt wakker:P

kartingbob

Hmmm.. ook met 80 blijft de bougie wit,, Ik denk dat ik toch amar es ga proberen met een 100 sproeier ofzo kijkenw at die dan doet. Herrie is daarentegen wel gedaald.:P

hansieb
          Moderator

Btw bob sproeier 80 met een 70cc … ik denk toch dat je iets verkeerd doet maarja

Trouwens gooi der een proma circuit onder stuk beter dan die SCHIJTHOMOET die houd alleen maar in.

kartingbob

Moet ik er eerst 1 hebben,, ik wil wel mijn avionic proma cc omlassen, ma die staat nu nog te koop:S,, dus tja…

5 berichten aan het bekijken - 106 tot 110 (van in totaal 110)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.