Vespa-Ciao.NL
:: Ciao Racer Project

Home Forums Perso’s Projecten Ciao Racer Project

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 110)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

murkus
    Bijdrager

met een cilinder?nog nooit van gehoord btr poets je het gewoon weg met een doek en wat vet of olie ofzo
      en hoe kom je er aan eigenlijks alles van iemadn gekocht ofzo en was ut duur sry ben nieuwsgierig:P

kartingbob

IK heb hem alles bij elkaar voor 145 euro:P

citta frame, acterbrug en voorvork, 3 wielen, 2 vespa velgen, 4 blokken, 3 carbs, 1 std. cilinder 1 in doos 50cc dr 70 cc dr 70cc eurocilindro waterkit 60cc 90cc intruder avionic proma uitlaat voor avionic zootje koppelingen achterklokken en poulies std uitlaatje:P

murkus
        Bijdrager

is zkr niet duur je hebt een goede deal gemaakt=):rules

Fredzzz
          Moderator

ownage boven ownage 🙂

die stang-systeem met de veer erin heb je dus wel voort gezet, wou ik eerst ook doen jah, hadden wij nog besproken als je je herinerd he?

vet 😀

hansieb
            Moderator

Damn lc setje ahh dat wil ik ook :con

joey636
              Bijdrager

ik kan de lc cilinder krijgen met kop voor 20 euries wel zonder zuiger enz.
                maar ff over de cola bij mij werkt het goed dus ik doe het vaker alleen jammer de cola is erna niet meer te zuipen 😛 ruikt dan ook vet goor:P

kartingbob

Haha,, zo zuinig ga ik enit emt cola om:P…

En fred ja dat ken i me nog herinnere:P we wilden toen zo’n contest houden of iets dergelijks met ze 2en:P

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

leuke kits, vooral die eurocilindro. barry heeft m ook, 43mm en aluminium van eurocilindro. moet als t goed is erop staan.

uitlaatpoort is zo groot dat hij door t tapeind heen komt( de onderste) heb jij dat ook?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Fredzzz
                    Moderator

kartingbob :
                      Haha,, zo zuinig ga ik enit emt cola om:P…

En fred ja dat ken i me nog herinnere:P we wilden toen zo’n contest houden of iets dergelijks met ze 2en:P

whahaha 😀 ja die contest (zogenaamd: Brommer Build Off), en alsnog vond ik het een pracht idee (van mij he:D) maar neej er was geen interesse, behalve jij en ik met de ciao’s. Jammer dat je later moest beginnen met je ciao project, anders hadden we mischien een competitie kunnen houden.

En ja je hebt al je delen nog al goedkoop kunnen krijgen :O :O

kartingbob

Ondfer het budget he;)

Ja die uitlaatpoort viel me al op die was zeer groot:P

iaccaloco
                        Bijdrager

Ideetje met je kop is idd. mooi!
                          Ik loop daar ook al hééél lang mee in m’n kop…..
                          Wilde het doen met m’n 42alu…..

M’n schoonvader heeft ’t gedaan met z’n SpartaMetRacer…..

Ziet er idd. héélll gelikt uit……!

Bekijk ‘m hier!(incl. filmpie!)

:rules

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

kartingbob

Haha.. nog nooit gezien spartamet racer,, wel lachen.

Ja ik heb het echt van de kreidlers:P… Maar je moet wel beejte forse kop hebben vind ik.. zoals dei vand e avionic

timschilders
                            Bijdrager

zo heel wat update’s gemist. hele vette shit. die90cc kit is echt gruwlijk.

word wel een leuk ciaotje

Edjuh
                              Bijdrager

Zeer mooi spul, ene na de andere zeldzame kit, goed gedaan!

kartingbob

Zo gistaraaf en vanndaag me inlaat gevijld… Nou ben ik bang dat ik wel wat carterdruk ga verliezen,, wat denken de experts ervan… Het KZ randje (van iaccaloco’s) plaatjes ietsje gepasseerd aan de bovenkant (erg??:S)

En hij is vrij ver uitgevijld… ik hoorde van hans, oftewel hansieb, dat als ik mijn krukas ook wilde bewerken hem niet tever moest uitvijlen??

Hier foto’s, goed of een mooi voorbeeld hoe het neit moet?!

13mm Boor gedaan

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 110)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.