- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 maart 2009 om 22:24 #438606
zo heb nu de berini ontsteking erin gezet. en hij doet het:D
helaas vonkt hij wel iets te laat, maar dat komt door het spietje denk ik. want het spietje zal wel gebroken zijn. daar had ik niet op gelet bij het monteren. dus kan ik weer het blok er onder uit. hopelijk is dat de laatste keer.
en vrijdag ga ik een ciao voor erbij kopen met kenteken.26 maart 2009 om 19:09 #438641zo ik heb me maar weer eens een ciaotje erbij gekocht. loopt lekker, moet alleen een nieuw benzine slangetje op en nieuwe vorkbusjes
26 maart 2009 om 19:48 #438642Erg mooie onderdelen allemaal 😉
Ben benieuwd naar het resultaat 😀succes ermee
26 maart 2009 om 20:00 #438643ik heb ok zoon onsteking maar mijn mening het is een goede ontsteking voor 50 cc maar het lijkt dat hij bij de 70 80 cctjes niet bij kan houden ik ben er zelf niet te vreden over
en als je moet weten hoe je deze aan moet sluiten ik kan je wel helpen als je het nog niet weet
26 maart 2009 om 21:46 #438652ik heb hem al aangesloten. ik kan niet inzien waarom hij het op hoge toeren niet beter zal doen. als het vliegwiel vaker langs de spoel komt vonkt die ook vaker. het werkt op het vliegwiel he. ierdere keer als het stuk magneet erlangskomt maakt hij een vonk.
27 maart 2009 om 13:57 #438665ja dat weet ik maar mijn gevoel zecht dat het niet zo goed is in hoge toeren maar kan zijn dat die van mij niet goed is ofz
ik wil er allen maar mee zeggen dat als je brommer goed loopt en niet snel is of raar doet dat je dan kan kijken naar de onsteking snappie
27 maart 2009 om 14:02 #438666ja ik heb het gevoel ook dat zoǹ ontsteking niks is voor als je hem opvoert bij mij reed ik er op 50cc wel goed maar zodra ik 70cc of 80 ging rijden begon hij op top snelheid te haperen
30 maart 2009 om 11:56 #438720zo ik heb maar eens een paar foto’s gemaakt van me nieuwe ciao ( wel met een gsm van 4 jaar oud gemaakt )

hij heeft ook al vriendjes gemaakt met me andere ciao.

nogmaals sorry voor de slechte foto’s
ik zal binnekort een apparte perso maken voor dit projectje30 maart 2009 om 12:58 #438722de brommer deed het toenet niet. had hem bij de aankoop ook naar huis moeten lopen. (was maar 5 km)
ff de cp’s afgesteld en een nieuwe boegie en hij doet het weer. maar wat rijdt dat zacht tegenover de 42 alu en de 46,5 malossi. lijkt wel alsof ik op een snor rijd 😀
maarja ik heb se-week deze week. dus zal ik vanaf volgende week er echt aan beginnen.30 maart 2009 om 13:12 #438723uit welke hooiberg is die opgegraven?:D wordt weer net zon nice projectje, of blijft dit meer een allerdaagse ciao?(vast niet:whistle)
30 maart 2009 om 16:58 #438734wordt een alledaagse brommer. want er is weer gemeld door de schoolagent dat de rollerbanken 1 keer per maand gaan verschijnen bij ons op school. en ik heb al 5 waarschuwingen genoteerd staan bij de politie op mijn ciao. 1 voor incorrect frame 1 voor snelheidsovertreding. en eentje voor een te hoog geluidsniveau. en dan nog een voor mijn kenteken en geen achterlicht. met deze waarschuwingen risceer ik flinke boetes als ze me daar nog eens mee aanhouden. maar het scheelt dat ik het goed kan vinden met de schoolagent. maar die waarschuwingen wat genoteerd staan zijn door een andere agent genoteerd :S
maarja dit wordt waarschijnlijk gewoon mijn schoolbrommertje. en de racer gebruik ik om tourtjes mee te rijden en op zondag en af en toe naar me werk.
deze ciao krijgt uiteraard vario. heb em hier al liggen. moet alleen nog de achterklok inmekaar schroeven. en hij krijgt een mooie spuitbeurt. kleur is al gemengd en proef gespoten.
het wordt deze kleur
candy lime green.
met waarschijnlijk zwarte velgjes.
blok houd ik origineel. of er komt de polini alu op met 27mm flens en de malossi too bad
maarja dan moet ik ook weer de cartertjes aanpassen.ik denk dat de berini ontsteking op deze ciao komt
en dat ik gewone cp’s op de racer doe.de racer laat ik ff staan denk ik. heb er ff genoeg problemen mee gehad. eerst maar even sparen voor een nieuwe krukas. want ik verdenk toch de krukas van de brekende spietjes.
vliegwielen genoeg geprobeerd (maar liefst 6 stuks en een berini)
alhoewel er niets aan de spiebaan te zien is van de krukas vind ik het toch nog steeds een vreemde zaak.als ik het spietje monteer met wat loctite. en het vliegwiel goed inklem (ook met een beetje loctite) dan doet hij het ongeveer 2 km en dan gaat de ontsteking weer steeds later vonken :S
maarja genoeg gebazel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.