- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 november 2008 om 14:48 #435093
waar heb je deze blauwe buitenkabel gevonden ?? 😛 wil eigenlijk dezelfde buiten kabel alleen in het oranje 😛
28 november 2008 om 15:00 #435094http://www.cable-shop.nl/index1.html
maar oranje zie ik niet zo 123 op de site staan. misschien als je eens belt dat ze het dan wel kunnen leveren1 februari 2009 om 16:21 #436969zo tijdje niets laten horen.
alle lc spullen zijn verkocht.
ik heb nu mooie 5 spakers voor op de ciao met schijfrem.
ook heb ik malossi vertanding in de klok.
maar ik merkte geen verschil in top:( maar het lijkt netalsof de snaar niet tot boven komt in de vario. kan het zijn dat ik te zware rolletjes heb ? heb nu 6 grams erin. en maakt toch best veel toeren . hij trekt wel hard op ook nog met de malossi vertanding maar snelheid blijft nu altijd rond de 70 hangen terwijl ik dat ook met originele vertanding haalde.1 februari 2009 om 16:36 #436971
gido-vespaleuk dat jij velgen met remschijven hebt !

maar had jij niet ook die 100cc engine gekocht van michel ?1 februari 2009 om 16:41 #436972nee. bij nader inzien heb ik hem niet gekocht.
maarja nu ik me dat geld heb bespaard kan ik wel weer meer uitgeven aan onderdelen enz. wordt zowiso eens tijd dat ik hem eens een mooi kleurtje ga geven.11 maart 2009 om 19:55 #438229zo. kleine update:
hier wat foto’s van mijn velgjes met schijfrem + koplamp met xenon ledjes

voorvelg

moet alleen nog even de beugel aanpassen zodat die boven staatachtervelg
deze velgen worden nog zwart gespoten of gecoat. moet eens kijken wat het allemaal kost.en hier de koplamp.

zonder led’s aan
met led’sook heb ik een 46,5 malossi cilinderset besteld en een malossi vario gekocht.
en nog ander klein spulook een complete berini ontsteking binnen. cdi spoelen en vliegwiel, dus compleet
foto’s volgen nog17 maart 2009 om 19:33 #438412hier volgen de foto’s van mijn nieuwe aanwinsten. ik hoop dat het hard gaat rijden 😛 vliegwiel is ook lekker licht. weegt een kleine 600 gram

wat een verschil he tussen standaard en deze 46,5 malossi
poortjes (y)

het lekker lichte vliegwieletje. is niet afgedraaid of niets
is een Berini vliegwiel.ik denk ook dat ik weet hoe ik hem moet gaan aansluiten
de rode van het kroonsteentje op de bruine van de spoel
de witte van het kroonsteentje op de blauwe van de spoel
dan die zwarte kabel met dat gele dingetje achter de blokbout. zodat die massa maakt en de blauwe kabel moet dan denk ik op de bobine.
en de lichtspoel spreekt voor zich.
als dit niet zo is hoor ik het graag17 maart 2009 om 19:40 #438413
gido-vespaziet er goed uit!
succes17 maart 2009 om 19:43 #438414jaah, zeker ziet dat goed uit 😛
maar ik hoop dat de ontsteking werkt , maar denk het wel. je ziet deze setjes niet veel meer.
ik hoop dat deze setup lekker gaat lopen i.c.m. een ninja, maar denk het wel, aangezien een ninja een toeren uitlaat is en ik toch met vario ga rijden.
ik ga de cilinder wel inrijden met poelie 70 denk ik.17 maart 2009 om 21:30 #438415Heey Sander,
ziet er allemaal erg leuk uit. vooral die schrijfrem ziet er lekker dik uit. ik hoop ook voor je dat het allemaal goed gaat functioneren.
Nou ik zie je wel verschijnen op de Limbo tour he 😉17 maart 2009 om 21:34 #438416schijfrem functioneert zeker goed 😛 remt beter dan de originele trommelremmetjes.
waarschijlijk gaat dit ook mijn tour setup worden.zeker zie je me op de limbotour, anders hebben we niemand die de route op zich neemt in het zuiden 😀
20 maart 2009 om 19:03 #438461het is me gelukt. de ciao loopt weer. spietjes braken steeds af. toen had ik maar eens mijn doosje met spietjes gepakt en zo lang gezocht dat ik er een had wat net iets dikker was. gelukkig was er eentje bij wat 0,1 mm dikker was als alle andere. dus heb ik deze er in gedaan. eerst de spiebaan gevuld met wat loctit en toen het spietje erin. en nu doet hij het goed. in een keer de goede sproeier. (goed gegokt dus ) en nu maar beginnen met inrijden he.
20 maart 2009 om 22:31 #438467Wat is nu de complete setup dan ? de 46.5 malossi op de evo?
Wel nice voorlampie 🙂 dikke beacon of light!
20 maart 2009 om 22:50 #438470complete set up is
46,5 malossi
ninja
evolutioncarters
mazzuchelli krukas
en poelie 70.hij maakt nog best veel toeren met een poelie 70 en ik reed niet volgas, omdat ik nog moet inrijden
dus heb ik ff poelie 65 besteld.
maar ik ga toch met vario rijden.
maar mijn spietje is nu niet meer gebroken. maar hij doet het wel niet meer :S best raar.
ik stond op een kruispunt en toen ik wilde wegrijden deed die het en hij ging steeds minder vonken en op het laatste ontbrande geen mengsel meer. ik vind het maar raar allemaal nu. maarja morgen komt een pakketje binnen met nieuw nokje en dan kijk ik of hij het dan wel eens fatsoenlijk gaat doen.20 maart 2009 om 23:36 #438471Mm… hoop gezeur ben je al tegen gekomen.
Jammer genoeg dat je geen elec ontsteking hebt, hierdoor heb je direct heel wat minder zorgen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.