Vespa-Ciao.NL
:: Ciao Project ONE

Home Forums Perso’s Projecten Ciao Project ONE

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

wil niet zeuren he, maar als je je advertentie eens mooi ordent en bij elkaar zet wat bij elkaar hoort, dan heb je meer serieuze kopers

want ik zou al meteen wegklikken omdat het zoon rotzooi in je advert is.

probeer je alleen maar te helpen met het verkopen van je brom 😀

Roger102
      Bijdrager

hey sander, je wel zon beetje heel je brommertje op genoemt 😛
        Maar is 600 euro niet een beetje optimistisch haha, achja veel succes 😉
        Ben je trouwens opzoek naar iets nieuws ??

niels-nijsten
        Bijdrager

heb nog een mooie fox voor je:P.
          wrom doe je hem eigenlijk weg?

sombrero
          Topic starter

jaja ik ben niet op zoek naar iets nieuws. fox heb ik niet nodig heb ik er al een van. en ik doe hem weg omdat ik toch nog een ciao heb en aan een nieuw projectje toe ben. maar daar heb ik wel geld voor nodig 😀
            de prijs doe ik toch nog omlaag 😀 dat was mijn vraag prijs maar ik had toen nog met vario en kickblok maar die verkoop ik nu los denk ik. er komt nu een apprilia rs50 met 80cc voor in de plaats. deze rijd nu ronde de 130 😀

niels-nijsten
            Bijdrager

:rulesoeh mijn dream brommer:rules of nog beter derbi gpr nieuw model:P
              maar is mij tog iets te duur allemaal

sombrero
              Topic starter

zoo hier ff nog wat fotos van de koppeling die ik had. is pas verkocht maar ik vond hem wel speciaal uitzien van binnen 😀

nog niet egt speciaal he
                maar nu komt het

LeMoN
                Bijdrager

centrale trekveer xD!

sombrero
                  Topic starter

jaah weet ik maar had ik nog niet eerder gezien maar ik vind het maar speciaal uitzien

LeMoN
                    Bijdrager

ik vind die koppelingsschalen stuk mooier omdat ze helemaal recht zijn zegmaar

sombrero
                      Topic starter

zooo

ik heb besloten om mijn brommer niet meer te verkopen
                        ik vond 350 euro wel erg weinig voor de brommer
                        dus ik houd hem en ga het project verder voort zetten

heb weer een mooie bestelling geplaatst op jmpb

morgen komt een malossi 27mm too bad binnen en ik heb al een home made flens gemaakt voor op de nieuwe polini alu de flens is 27mm zodat de uitlaat goed past

ook ben ik nog aan mooie michelins m29 gekomen deze zijn namelijk niet meer leverbaar sinds 1 januari 2008

ook ga ik beginnen aan mijn blok te tunen voor de polini
                        want bij deze cilinder (splinternieuw) zat een boekje van hoever je de kurkas moet frezen met tunen en hoever de inlaat enz. dus dat ga ik ook maar doen

en de brommer gaa ik nog verder afwerken en nog een keertje ergens laten spuiten. ik weet alleen nog niet welke kleuren.
                        velgen worden ook nog gecoat maar weet ook nog niet welke kleur

tevens heb ik nog een polini alu te koop gloed nieuw nog in originele doos met alles erbij
                        voor 160 mag die weg is pen 10 en niet meer leverbaar

G-no
                        Donateur

haha, jij denkt hem voor 15 euro meer als de normale verkoopprijs te verkopen, succes:P

wel mooi dat je je vespa houdt:)

FonS
                          Bijdrager

hij is inderdaad niet meer leverbaar bij JMPB, maar da’s niet de enige vespa winkel in dit land he :p
                            bijv. Snijders (brommeronderdelenshop.nl) heeft hem voor 140 (pen 10, nieuw)
                            maar inderdaad leuk dat je de ciao niet weg doet, ik had hem nog niet gezien :p
                            kom je ermee naar de meeting in Thorn?

sombrero
                            Topic starter

naar de meeting in thorn wil ik wel komen ik moet even met mijn ouders overleggen.
                              ga jij met de auto of met de brommer erheen?

FonS: ik denk met de auto, brommer achterin, maar dat weet ik nog niet zeker. ligt eraan met welk blok ik dan rij he

sombrero
                              Topic starter

nou nou in de vakantie heb ik dus niet stil gezeten.
                                als eerste kwam ik op het idee om mijn bloke volop te gaan tunen voor men polini 42alu
                                nu was ik het denken. ik ken nog niemand op het forum met een 27!!mm aansluiting op een 42 alu

nu heb ik een flens gemaakt met 27mm aansluitin voor op de polini alu
                                natuurlijk hoort hier ook een 27mm uilaat bij de MAlossi too bad !

nja ik kan beter fotos laten zien in plaats van hier een heel verhaal te lulle 😀

de uitlaat en nog wat onderdelen

de o zo geile 27mm flens

mijn home made flens naast de originele flens

getunde krukas (slecht te zien) in het echt ziet het beter uit

getunde carters ben nog bezig met afwerken en er komt nog een nieuw groot carter op want hier had ik een klein gaatje gemaakt en opgevuld met 2k aluminium maar het wilt blijven zitten dus maar een nieuwe carter

polini hd kop

flens onder de gloednieuwe cilinder

meer fotos en filmpjes volgen

dum
                                Bijdrager

dat ziet er mooi uit :thumb
                                  wat ga je met je kader doen ga je hem een nieuw kleurke geven ?

greets dum

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 386)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.