Vespa-Ciao.NL
:: Ciao Project ONE

Home Forums Perso’s Projecten Ciao Project ONE

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pier
    Bijdrager

Leuk projectje:) en het leuke is die vespa hebben wij hier ook int dorp:P precies het zelfde type die wit/blauwe

leuk type vespa’s vindt ik dat:thumb

Ties
      Bijdrager

hmm voor 60 euro is dat miss wel een investering, zon zandstraalsetje…
        loopt die actie nogsteeds?

Jacky
        Bijdrager

Doe je over die ‘filler’ geen grondlak meer? Ik heb dat doen wel gedaan:P(er staat volgens mij idd op dat dit niet nodig is)

Leuk zon zandstraalsetje ja. Velge zijn iig al mooi! Mooie bandjes, dat profiel lijkt best veel op bandjes die op std vespa ligge. Vond k altijd mooie bandjes!

sombrero
          Topic starter

Ties :
            hmm voor 60 euro is dat miss wel een investering, zon zandstraalsetje…
            loopt die actie nogsteeds?

ik denk dat je die nu nog voor die prijs kunt krijgen…
            want ik heb toen de laatste gekocht in kerkrade. maar ik denk dat ze nog steeds deze setjes op voorraad hebbem 😉 moet je gewoon kijken bij de compressors bij de hornbach. en anders vraag je of ze nog een metabo zandstraalpistool hebben en straalgrit.

sombrero
            Topic starter

hansieb :
              Heb je een ebr voorvork dan ? of een tomos voorvork.

Wel leuk 🙂 ben benieuwd wat het eindresultaat wordt. Wat voor setup wil je er onder gooien “?

neej ik heb nu nog de orginele voorvork.. maar ik ben van plan een ebr voorvork te kopen..

en motorisch wil ik hem niet extreem gaant tunen.. want er zijn erg veel wouten bij ons op sgool. iedere 2 weken wel een keer de rollerbank. dit is een tijdje niet geweest want die waren nog niet goedgekeurd (die rollerbanken) maar nu zijn ze wel goedgekeurd..

ik denk wel dat ik de inlaat uitveil , kop afvlakken, 13/13 carb. en msschn nog een ninja uitlaat. en een powerfilter of zo

een powerbox leek me ook wel leuk maar ik weet niet of dat wel verstandig is als ik dat doe….

sombrero
              Topic starter

Steven_Stepje :
                Ziet er veel belovend uit.
                vind alleen de koplamp niet denderend
                Suc6!

P.S. Welk type band is dit van vredestein?
                Wat is tevens het prijskaartje per band?

Groete,

Het is de vredestein STT band. Ik weet niet wat ze kosten. maar ze worden ook niet meer gemaakt door vred3stein. Msschn kun je ze nog ergens uit een oude voorraad vinden bij een bedrijf..
                http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=29

sombrero
                Topic starter

Jacky :
                  Doe je over die ‘filler’ geen grondlak meer? Ik heb dat doen wel gedaan:P(er staat volgens mij idd op dat dit niet nodig is)

Leuk zon zandstraalsetje ja. Velge zijn iig al mooi! Mooie bandjes, dat profiel lijkt best veel op bandjes die op std vespa ligge. Vond k altijd mooie bandjes!

ik heb geen primer eroverheen gespoten. het kan wel dan wordt de velg msschnwat gladder. want de filler is niet helemaal glad.(is altijd wat korreliger)

sombrero
                  Topic starter

ow sorry dat ik alle quotes achterelkaar post.. in het vervolg zal ik alles in 1 post zetten

Heeft iemand nog leuke ideen voor mijn ciao… alle ideen zijn welkom.. het liefst heb ik ideen over het uiterlijk..

Nieuwe update (17-06-2007):

Ik heb van mijn originele carb. een 13/13 carb. gemaakt. Ik heb dit volgens de how to van barry gemaakt…

ik moet zeggen dat dit een hele goede how to is.. zeer goed beschreven.. ik moet alleen nog kijken of deze carb. goed werkt.. maar ik denk et wel… ff w8ten tot de brommer weer in elkaar zit… 😉

niuwe update ( 19 -06-2007)

Ik heb het spruitstuk uitgeboord. 18 mm diep met een 13 mm boor

ik denk dat ik morgen ff een goeie veil ga kopen want die wat ik nu heb is bot. en dan veil ik hem 3 mm naar iedere kant uit..

N!CKs

je kunt ook iets/woord uit de kappen zagen en dan racegaas erachter doen. of van die luchthappers op beide kappen zetten. =)

TimoO_
                      Donateur

Sander_Vespa_92 :
                        Ik heb het spruitstuk uitgeboord. 18 mm diep met een 13 mm boor

ik denk dat ik morgen ff een goeie veil ga kopen want die wat ik nu heb is bot. en dan veil ik hem 3 mm naar iedere kant uit..

Kan wel wat dieper dan 18mm. Zolang het niet over het randje is van het inlaatvlak. Misschien nog wat dieper boren want dat begrenst de boel wel een beetje.

ciaoracer
                        Bijdrager

N!CKs :
                          je kunt ook iets/woord uit de kappen zagen en dan racegaas erachter doen. of van die luchthappers op beide kappen zetten. =)

Dat idee heb ik al een hele tijd in de kappen van mijn ciao mix gedaan. Heb het playboy teken er in gezet. Er moet alleen nog racegaas achter komen en mss nog wel een lichtje aan de achterkant er van.

N!CKs

zet dan maar wat foto’s in je perso als het klaar is=)

sorry dat ik dit in je topic zet, maar ben er benieuwd naar.
                            misschien ook wel een idee voor jou.:thumb

sombrero
                            Topic starter

N!CKs :

luchthappers heb ik allang

ow daar heb ik geen fotos van zie ik

wel in mijn album

N!CKs

oo, want ik zie ze nerges staan. nu wel in je album

je kunt er airbrush of special paint op doen. op de tank of zo=)

sombrero
                                Topic starter

Jah ik denk dat ik mijn kappen laat spuiten in coolchrome blauw
                                  😉 lijkt me wel vet

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 386)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.