- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 februari 2008 om 21:13 #427778
probeer een afdruk ofzo in het pakking papier te maken door middel van je cilidner er even stevig op te drukken en dan moet je als het goed is de vormen wel zien lijkt mijn?
28 februari 2008 om 21:13 #427779okee kan ik ook gewoon de originele overtekenen en uitknippen
en dan wat grotermaken zodat die past
en de poortjes wat uitknippen en de tapeinden28 februari 2008 om 22:52 #427785Ga naar de brommerboer en haal zon 43mm pakking op , die kan je prima zelf bijknippen.
43mm koppakking en voila , alles met olie montere en ronken met die 42 alu !
29 februari 2008 om 08:09 #427786Werkt vloeibare pakking dan niet goed ??
Ik heb er al vakaer een cilindertje mee op men carter gezet.29 februari 2008 om 22:54 #427809jaah ik heb ze zelf al uitgeknipt. gewoon wat olie op de cilinder zeg maar gesmeerd dan hard aangedrukt op het pakkingpapier en toen de afdruk uitgeknipt en toen paste die gewoon.
de voetpakking zat er bij maar die was wat krom dus ook ff uitgeknipt 🙂
en komende week ff monteren en dan teste 🙂6 maart 2008 om 16:37 #427985ik heb net ff stukje gereden zonder koppaking 😀
reed 73 op autoteller maar ik moet er ff sproeier 66 in doen ipv 62 😀
en deze setup slurpt wel ff wat meer benzine merkte ik. maar mijn blok had ik helemaal naar voren en echt het vaste gezet wat ik kon. maar nu is het weer helemaal naar achteren geschoven?? hoe kan ik dit het beste oplossen. en ik heb ff wat schakelaars besteld voor de ciao om het aan en uit te zetten en voor het licht en voor begrenzer 😀10 maart 2008 om 19:29 #428095mijn achterklok is kappot gegaan:( nu post ik morgen wel ff fotos als ik tijd heb. maar het ziet er niet zo goed uit
19 maart 2008 om 15:27 #428286nou nou ik heb gisteren en eergisteren toen ik me verveelde een uitlaatje berekend 😀 heb hem vandaag gemaakt met dun karton en behangerstape 😀 hij ziet er vet uit en ik heb nog een leovincedemper hier die ik erop doe 😀
hier ff wat fotos van de papieren uitlaat
ik moet wel nog ff de bocht maken van papier maar dat gind ff moeilijk:D

sommigen hadden ook gevraagd naar fotos van de wonden van mijn val 😀
en ook nog een foto van de kapotte ninja

dit is 1 wond foto is vandaag gemaakt:D en het ongeluks was vorige week dinsdag gebeurt

deze is ook vandaag gemaakt dit was de wond waar je eerst mijn knieschijf kon zien zitten

en dit is nog een schaafwonden sorry voor de slechte kwaliteit van de fotos is met me oude telefoon gemaakt want de oude is kapot gegaan met de val toen 😀
en hier de kappote ninja of de deuk 😀
19 maart 2008 om 15:32 #428287tering dats zonde! en die wonden zien er nogal goor uit. Die uitlaat is gewoon een soort calibrata?
19 maart 2008 om 15:35 #428288neeh heb ik berekend op mijn cilinder en dan met cone layout gemaakt en dan uitgeprint overgetrokken en in mekaar geplakt 😀
maar de uitlaat loopt zoals de ninja alleen ietsjes hoger 😀
loopt ongeveer zo als deze

alleen heb ik niet zo een lange demper 😀19 maart 2008 om 16:39 #428289Hoe heb je het berekend? Hij ziet er wel erg dunnetjes uit!
19 maart 2008 om 17:03 #428291Edjuh :
Hoe heb je het berekend? Hij ziet er wel erg dunnetjes uit!ja klopt hij wordt in het echt wat dikker allemaal omdat ik nu met dat karton het niet goed aan mekaar kreeg en toen heb ik het wat kleiner gekregen allemaal
maar ik heb het met exhaust calculator berekend en met conlayout de tekeningen geprint en gemaakt
1 april 2008 om 16:42 #428788zo alle onderdelen binnen van jmpb en gemonteerd
ciao is weer klaat om mee te rijden.
alleen draai ik mijn voor vork altijd vast maar na 1 dag rijden moet ik die moer altijd bijdraaien.
maja men klok begrenst de hele tijd als ik 73 rijd op teller 🙁 maja komt omdat ik originele vertanding heb
maar nu nog ff alle elektrische delen aansluiten en dan is die bijna af denk ik 😀7 april 2008 om 21:00 #429038zo jongens mijn ciao maakte de laatste tijd een happerend (schurend) geluid dus ik dacht oh spietje kappot of zo maar nee
ik zag opeens dat de keerring er niet meer echt goed inzat en men blok zoog dus af en toe valse lucht. toen ik de keerring weg had gepakt zag ik allemaal stukjes ijzer. ik hoop dat het de lagers zijn geweest en niet een stuk van het carter 😀
maarja binnekort eens nieuwe lagers en zo erin duwen16 april 2008 om 20:42 #429306ik ben erachter gekomen wat het tikken in mijn blok was. was een stukje zuiger uit de zuiger afgebroken aan de bovenkant boven een zuigerveer 🙁 ga nu maar ff een nieuwe zuiger bestellen 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.