- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 februari 2008 om 04:28 #427309
heey..
ik heb je hele sleutel verhaal geleze.
enne je ciao ziet egt gaaf uit!!
egt een brute racer
nog veel suc6 vriend
groete nick12 februari 2008 om 17:24 #427315nou ik heb dus een kabelboom van een ciao mix op mijn blok gezet. maar uit mijn blok komen 3 draden en uit de kabelboom komen maar 2 draden en 1 aardedraad. ik heb een origineletoeter en de originele schakelaar. maar voor en achterlicht doen het maar de toeter niet kan het zijn dat de toeter kappot is en hoezo komen er 3 draden uit mijn blok en maar 2 uit de kabelboom?
13 februari 2008 om 15:53 #427327zo toenet eens gekeken naar de ninja of daar echt een begrenser in zit zoals sommige mensen hadden gezegd.
nou het is dus echt zo!! ik heb die ring eruit gehaald en het geluid is ten eerste al anders veel zwaarder en harder. dus toen dacht ik ga maar eens kijken of het ook echt nut heeft dus ik geef gas en merkte al dat het gas sneller reageerde en dat hij beter op toeren kwam en optrok. ook de top was iets hoger.dus het heeft degelijk wel nut om deze ring eruit te trekken met een tang
oh jaah en net ff een bestelling geplaatst op easyparts.
ff een lekker dure benzine filter van €8,21 🙂

en nog een koplamp en een ledachterlicht
en nog wat ander spul13 februari 2008 om 17:59 #427328heb je die ninja getest met vario ? dan kan ik er wel inkomen dat het goed loopt, maar probeer het maar eens met poelie
ik heb bij een andere pijp (oude leo) ook eens zo’n ding eruit gehaald, top was inderdaad wat hoger, maar trekkracht was weg
daarvoor is die ring dus 😉 trekkracht met poelie (oftewel koppel in lage toeren)ik had meteen dat ding al gezien bij mijn ninja, maar heb hem mooi laten zitten
13 februari 2008 om 20:07 #427330FonS :
heb je die ninja getest met vario ? dan kan ik er wel inkomen dat het goed loopt, maar probeer het maar eens met poelieik heb bij een andere pijp (oude leo) ook eens zo’n ding eruit gehaald, top was inderdaad wat hoger, maar trekkracht was weg
daarvoor is die ring dus 😉 trekkracht met poelie (oftewel koppel in lage toeren)ik had meteen dat ding al gezien bij mijn ninja, maar heb hem mooi laten zitten
ja maar ik vind het lekkerder rijden zo met de vario maakt veel lekkerder geluidje ook.
maar ik had net ff op straat getest ff sprintje tege me broer met de fox
de fox trok wat harder maar ik reed hem naa 50 meter met gemak voorbij
op een sprintje van een km lag ik denk ik ongeveer 10 seconde voor
dus ik schat dat ik ongeveer 50-60 reed. want de fox rijd nu weer 45 dus….
ik vond et erg hard gaan voor deze set up14 februari 2008 om 18:13 #427343hier een filmpje van men ciao met athena 50 net ff gemaakt. ik heb de athena nog niet maar die heb ik geleend van een vriend om ff te testen hoe het zou lopen het loopt best lekker
14 februari 2008 om 18:36 #427344Klinkt goed ziet er ook nog wel rap uit 🙂 voor 50cctje
14 februari 2008 om 18:50 #427346hansieb :
Klinkt goed ziet er ook nog wel rap uit 🙂 voor 50cctjeik vond het geluid oook egt vet maar derollen zijn 4,7 gram en hij zit snel op toeren en op snelheid maar ik weet niet of ik nu een zwaardere druk veer erin moet doen of zwaardere rollen of is het goed zo
14 februari 2008 om 20:55 #427354ik zou eens iets zwaardere rolletjes proberen, je hebt toch wel gele drukveer eh:?
14 februari 2008 om 22:02 #427355diac :
ik zou eens iets zwaardere rolletjes proberen, je hebt toch wel gele drukveer eh:?neeh ik heb niet de gele drukveer. dat zou te sterk zijn voor men set up en rolletjes zijn nu 4,7 maar ik ga 5,2 derin stoppe
15 februari 2008 om 17:03 #427367lagge, zelfde setup als mij over een tijdje 😉 loopt goed zo te zien
15 februari 2008 om 17:06 #427369TimoO_ :
lagge, zelfde setup als mij over een tijdje 😉 loopt goed zo te zienjaah loopt zekr lekker maar denk eraan ik had veel te lichte rollen en ik had der maar 3 van de 6 in dus is echt niet good voor de cilinder. dus met zwaardere rollen haalde ik de 65-70 maar niet harder
en ik heb 90mm schijve achter ik weet niet of dat veel uitmaakt16 februari 2008 om 18:38 #427405zo net zijn alle buizen mig mag gelast. heb nu het hele frame goed. ik plaats zometeen ff fotows
16 februari 2008 om 21:00 #427414srry ik maak morgen overdag fotos deze waren erg onduidelijk in het donker
26 februari 2008 om 20:39 #427688zo ff de hele ciao nog eens gespoten met
ff een underseat gemaakt voor onder me race zitje en ff bekabeling gedaan enz. nu nog ff wachten dat het achterlicht gerepareerd is en dan ben ik bijna klaar
oh jaah ik heb ook nog ff een kentekenhouder gemaakt van RVS aan de zijkant 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.