- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 januari 2008 om 19:08 #427043
Nee ,een gele veer kom je met je std blokje niet doorheen.
Zet die zwaardere rollen er eens in 😉
30 januari 2008 om 19:12 #427044Wouz-LwB :
Nee ,een gele veer kom je met je std blokje niet doorheen.Zet die zwaardere rollen er eens in 😉
heb ik al gedaan trekt nu ook al beter. alleen de top weet ik nog iet want ik kan maar steeds het kleine stukje in de tuin rijden op dit moment misschn strax ff testen en fotos ga ik er nu ook op zetten
30 januari 2008 om 19:26 #427045hier ded foto’s iemand zei tegen mij dat dit de racekoppeling is wat ooit eens bij jmpb verkocht is
hij heeft 90mm schijven en de trekveren zijn moeiljk te vervangen

en het pakketje

filmpje komt misschien morgen
30 januari 2008 om 19:39 #427046zo te zien is het idd een racekoppeling!
haal btw wel effe die lelijke trappers eraf..:con30 januari 2008 om 19:41 #427047diac :
zo te zien is het idd een racekoppeling!
haal btw wel effe die lelijke trappers eraf..:conjaah die trapper heb ik ff in plaats van kickpedaal. paste ook maar ik ga ff zelf een kickpedaal maken of zo.
1 februari 2008 om 17:48 #427081zo ik heb ff mijn kappen opgelapt met cockpitspray en ff gaten eringeboord ik vind het er mooi uitzien
hier wat picca’s

dit ziet in het echt wat mooier uit dan op de fotoen van mijn trapper heb ik een mooi kickstartpedaal gemaakt

en mijn ciao trok wel hard maar kwam maar tot de 40
daarna heb ik lichtere rollen erin gezet. hij trok nog beter en de top was denk ik ongeveer 60
maja hier in limburg heb je veel heuvels eah en daarom is vaio zowiso handig1 februari 2008 om 18:50 #427082vind hem wel gaaf alleen je stuur nie echt so:P en kickpedaal heb je ook mooi gemaakt
3 februari 2008 om 11:00 #427112CittaTuner. :
vind hem wel gaaf alleen je stuur nie echt so:P en kickpedaal heb je ook mooi gemaaktmaja smaken verschillen he
3 februari 2008 om 14:16 #427121die kickpedaaltjes zijn schik
3 februari 2008 om 14:18 #427122hallo ik vind het een mooie perso .
je hebt hem zover al mooi alleen die gaten in de vario kap van die zwarte vind ik niet mooi geworden .
naar mijn mening had je dat niet moeten doe maarjoa iedereen zijn eigen mening3 februari 2008 om 16:08 #427126klein vraagje: die ninja die je hebt….Is die specifiek ciao of gewoon een citta (jmpb.nl verkoopt zo te zien enkel de citta versie) en loopt het een beetje lekker op een standaard setup 😀 Alvast bedankt en ik vind het een hele mooie perso!
4 februari 2008 om 19:33 #427149angel :
klein vraagje: die ninja die je hebt….Is die specifiek ciao of gewoon een citta (jmpb.nl verkoopt zo te zien enkel de citta versie) en loopt het een beetje lekker op een standaard setup 😀 Alvast bedankt en ik vind het een hele mooie perso!op[ de ninjnja staat ciao maar op een citta past die ook denk ik want in het ciaoframe moet je ook een gat boren voor de ophanging dus bij de citta denk ik ook. hij loopt niet lekker op standaart set up je trekt langzaam op en met tegenwind rijd je 5 km per uur . maar met vario rijd die eigenlijk supper lekker. trekt goed op en zit snel op de top maar de top gaat niet harder dan 55
berg af haal je zowat de 60 maja daarom denk ik ook dat ik grotere cilinder ga halen@vespa freak michel
op de foto ziet het inderdaad minder mooi uit als in het echt. maar ik wou eerst dit ding schuin afzagen. maar ik had eerst eens die gaten geboord om te kijken hoe dit uitzag. ik vind het er best mooi uitzien maar ik denk dat ik in de toekomst het toch schuin ga afzagen 🙂 maar ik denk pas in de zomer
dan komt er minder roestaanslag op de koppeling en dan spuit ik hem in een keer mee4 februari 2008 om 20:33 #427154heey echt een fette perso en ciao natuurlijk:lol
hoop dat je veel plezier met je racer zal hebben
groeten dave9 februari 2008 om 19:46 #427245kickpedaal is wel vet
10 februari 2008 om 16:41 #427258ik heb een koplamp besteld en een led achterlicht. het achterlicht is 12 volt en de koplamp moet ik een lampje voor kopen. hoeveel watt moet dit lampje zijn en moet het 12 of 6 volt zijn
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.