- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 januari 2008 om 12:21 #426967
hansieb :
Schiet eens een foto van het gaatje dan!ik heb het al dicht gemaakt
maar ik kan eens een foto maken dan weet je de plek27 januari 2008 om 13:20 #426968Dat gaatje hoort in de behuizing, dat is de beluchting. Als daar olie uit loopt, heb je er gewoon te veel in gedaan.
Je hoort hem te vullen bij de plug terwijl je hem rechtop houdt, tot de olie op het nivo van de plug is.
Als je de beluchting dicht hebt, ga je zeker lekkage krijgen. De olie zet uit als het warm wordt.I came, I saw, and I forgot what I was doing...27 januari 2008 om 21:07 #426993Tonni :
Dat gaatje hoort in de behuizing, dat is de beluchting. Als daar olie uit loopt, heb je er gewoon te veel in gedaan.
Je hoort hem te vullen bij de plug terwijl je hem rechtop houdt, tot de olie op het nivo van de plug is.
Als je de beluchting dicht hebt, ga je zeker lekkage krijgen. De olie zet uit als het warm wordt.owkee dan ga ik dat maar eens snel weer open maken 😛
en ik had nog een vraag toen ik vanmiddag eens met de vario ging rijden had ik het gevoel alsof deze begrensd werd als ik op een hoge snleheid zat. nou was ik het denken of er een begrenzing in de vario zit of dat er iets met de achterkoppeling was
dus ik eens de achterkoppeling uitmekaar gehaald. en toen dacht ik ” zouden de startsegmenten naar buiten gaan bij hoge toeren” dus nu is mijn vraag moet ik de startsegmenten eruit halen of zou het ergens anders aan kunnen liggen28 januari 2008 om 09:29 #426997Vario=snorvertanding. Voorvario=klein. Dat zijn al 2 flinke begrenzingen. Als je over arvids foxkoppeling leest dan zie je dat vespa vario’s in nog meer opzichten begrensd zijn.
28 januari 2008 om 16:03 #427002nou had ik een vraag
welke kleur kappen vinden jullie mooier
deze:

of deze
28 januari 2008 om 16:07 #427003
sjaak trekhaakblauw ,ziet veel vetter uit
28 januari 2008 om 16:10 #427004sjaak trekhaak :
blauw ,ziet veel vetter uit
ja vond ik ook maar ik ga de zwarte kap monteren want deze past dan op mijn ciao omdat ik vario heb. want met die luchthappers kan ik niet meer kicken en ik kan men voeten niet meer weg . want ik heb maat 46 😀
maar zou ik de zwarte dan blauw spuiten of zwart28 januari 2008 om 16:17 #427005ooh jaah voor dat ik het vergeet….. mijn vespa ciao mix wat niet liep had ik gisteren weer eens de garage in gepakt. toen was ik eens gaan kijken waarom die niet liep. dus ik dacht ik kijk eerst eens naar de ontsteking. die vonkte niet. dus ik meteen het vliegwiel deraf gepakt. maja ik zag geen spietje 😮 nja ik zag het wel maar het had niet de vorm die het moest hebben het was namelijk allemaal vijlsel geworden. en ook was de hele spoel naar de kl*te maja. ik heb ff geen zin om nog veel geld te gaan uitgeven want ik heb het hard nodig voor dit project.
hier ff een foto van de spoel en het spietje of ik bedoel vijlsel 😀
28 januari 2008 om 16:32 #427006hoe krijg je dat voor elkaar jemig man
(maar ik ga nou eten)
28 januari 2008 om 16:34 #427007de papkarre :
hoe krijg je dat voor elkaar jemig man(maar ik ga nou eten)
ik heb hem van men werkgever gratis gekregen omdat die niet meer liep mijn werkgever reed er altijd mee door de weilanden en bossen maja ik weet niet hoe die dit voormekaar heeft gekregen.
29 januari 2008 om 09:38 #427015Hey,
Ik zou zelf de zwarte nemen. Ik weet niet maar vind dat blauw te veel afsteken van het zwarte frame en vind het daardoor niet echt mooi bij elkaar passen.
Het zwarte daarentegen is dan weer veel mooier. Deze zou ik dan in hoogglans zwart spuiten als ik jou was.

Voor de rest nog veel suc6 ermee.
29 januari 2008 om 18:07 #427018ciaoracer :
Hey,Ik zou zelf de zwarte nemen. Ik weet niet maar vind dat blauw te veel afsteken van het zwarte frame en vind het daardoor niet echt mooi bij elkaar passen.
Het zwarte daarentegen is dan weer veel mooier. Deze zou ik dan in hoogglans zwart spuiten als ik jou was.

Voor de rest nog veel suc6 ermee.
iddd ik vond dat blauwe ook al iets te erg overheersen. dus was ik het denken om ze zwart te spuiten en dan dat ding waar de koppeling achterzit eraf te zagen (schuin) en dan de koppeling blauw spuiten
30 januari 2008 om 15:36 #427039zo ik heb weer een pakketje van jmpb gekregen zal strax fotos plaatsen.
er zat een vario en nog wat spul bij30 januari 2008 om 15:50 #427040mooie aanwinst ik w8 op foto’s
30 januari 2008 om 17:41 #427041ik heb mijn vario zojuist getest en hij trekt echt veel beter dat is echt een verschil.alleen maakt hij te veel toeren bij het wegrijden. maar ik heb al zwaardere rollen hier liggen.
maar zou het nut hebben als ik de geledrukveer pak -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.