- Dit onderwerp bevat 385 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 november 2007 om 21:56 #425746
ik heb et zitje van de binnekant verstevigd met polyster. vooral op de naden. nu nog w8en tot men buurman tijd heeft en dan wordt alles gelast:)
ook moet ik nog de ketting inkorten van de kickstarter. daar ga ik in de loop van de week mee naar men opa. die heeft daar een apparaat voor:)
10 december 2007 om 16:01 #425998LeMoN :
Ziet er netjes uit hoor! Zadeltje vind ik erg vet, alleen zou ik je spatbord nog goed zetten want zo ziet het er niet uit!BTW: 1000ste Post!
bij de foto staat ook dat het spatbord nog niet vast zat. dat moet ik nog goed doen. jaah inmiddels zit het al goed.
10 december 2007 om 17:53 #425999vind het mooi gemaakt zo, het zadel en al!, complimenten daarvoor
wellicht kun je een beetje een veer-systeem maken tussen de buis en metalen plaat onder het zitje met wat rubbers ofzo, denk dat dat het comfort aanzienelijk verbeterdWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.10 december 2007 om 18:22 #426000jaah ik denk dat ik zo een rubberen ringen laat maken of ergens probeer te krijge. en die tussen de bevestigings boute doen. dan scheurt het zitje minder snel of niet. 😀 en het is comfortabeler. maar het zitje zit best comfortabel zonder iets erop . maar ik denk dat ik nog een zitje laat naien van schuimrubber met daarover een srof die waterafstotend is en de kleuren worden dan zwart met blauw stiksel. maar ik moet nog ff kijken of ik een bedrijfje vind die dat kan doen. msschn doet de shoenemaker dat wel.
14 december 2007 om 17:20 #426060ff update ik heb net de kappen nog eens een beetje bijgeplamuurd om die luchthappertjes. zomneteen weer ff schuren en spuiten maar. natuurlijk in die metallic blauw 😀
15 december 2007 om 00:57 #426064Hier de foto’s van de zijkap. de andere moet ik nog spuiten. ik heb er nu ook al racegaas achter gedaan.

dit is een foto van de 2e laag. in totaal heb ik er 3 lagen overheengespoten
en ik heb nog een treeplankje gemaakt van plexiglas. en daaronder een blauwe powerled. met een klein accutje
15 december 2007 om 04:12 #426066Leuk ben benieuwd naar wat meer fotos
15 december 2007 om 22:05 #426082hansieb :
Leuk ben benieuwd naar wat meer fotosik zal snel nieuwe posts maken. ik ga dalijk ff ledjes bevesigen onder het doorzichtige voetplankje.
als het goed is krijg ik dinsdag mijn niuwe ketting voor op de kickstarter. en dan maar testen of die et doet eah. want ik weet nog steeds niet of mijn kick-blokje loopt. maar ik denk het wel. want alles zag er goed uit van binnen. en ook heb ik de cilinder die in de beste staat was erop gezet. het is nog 50 cc (standaard) mijn droom is de athena 50 cc 😀 maja das nog ff sparen. moet eerst nog maar eens geld gaan uitgeven aan een koplamp enz.maar ik weet niet welke goed past bij mijn brommer.7 januari 2008 om 19:23 #426471ik heb zojuis een powerled gesoldeerd en vast gemaakt aan een miniaccu. een alluminium behuizing erom zodat et waterdicht is en een dingetje gemaakt waarmee ik hem kan opladen. hij is best fel en geeft een mooie groote bundel licht onder de brommer. het knopje moet ik alleen nog ergens zien kwijt te raken 😀
7 januari 2008 om 20:23 #426478hoe heb je de voorlamp met die letjes gemaakt?.
werke die gewoon als je rijd of op accu.8 januari 2008 om 22:53 #426545EVO.CITTA :
hoe heb je de voorlamp met die letjes gemaakt?.
werke die gewoon als je rijd of op accu.ik heb geen in de voolamp gedaan 😀 ik heb die onder de brommer gemaakt 🙂 en die heb ik aangesloten op zo een 9 volt batterij. en daar heb ik zo een ding voor gemaakt dat je hem in de batterijenlader kunt insteken en opladen 😀
9 januari 2008 om 20:13 #426569een mooi cross stuurtje allen volgen mij zit da nie fijn
10 januari 2008 om 17:47 #426597mooi ciaotje krijg je wel een hoog punt voor denk:P
10 januari 2008 om 17:51 #426598de kappe zijn goed gelukt
12 januari 2008 om 19:18 #426656gisteravond heb ik mijn ketting ingekort en nu staat die goed gespannen 😛 daarna heb ik hem meteen getest of die het deed. dus ff wat benzine in de3 tank gegooid en na 2 keer kicken ging het blok aan. maar hij liep een halve minuut stationair en ff wat gasgegeven. en daarna viel die uit
dus ik nog eens gekickt en toen deed die het maar heel even en toen viel die weer uit. er kwam veel rook uit de uitlaat. en men uitlaad was gevuld met benzine. dus kan het zijn dat de sproeier veel te groot is ? ik had er maat 42 in zitten. en de bougie was een beetje vettig en had nog geen kleur omdat deze pas nieuw was. ik heb owk geen choke gebruikt. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.