Vespa-Ciao.NL
:: ‘Ciao project’ Kevinwol

Home Forums Perso’s Projecten ‘Ciao project’ Kevinwol

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 270)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Geeft vast een veilig gevoel dat je je brommer recht heb geslagen met een rubberen hamer ?
      Sorry maar als ik dat zo zie had ik echt wel een nieuw frame gehaald of op zijn minst alles even los en de boel goed bekijken..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Kevinwol
      Topic starter

ik heb alles ook los. en alles bekeken. en het stangetje van het frame naar het zadel die was krom. en die trok de achter brug ook een klein beetje mee.

Kevinwol
        Topic starter

ik heb met pijn in mijn hard mijn ciao weggedaan (zonder blok)..ik vertrouwde het frame niet meer met een dikke set up. ik heb hem ingeruild op een citta zonder blok. ik heb daar nu mijn blokje onder gehangen. ik wil deze citta helemaal mooi maken. hij word gespoten. een nieuwe kappen set, een verstevigde achterbrug. en nog heel wat kleine dingetjes.

ps. kan mijn perso naam gewijzigd worden in kevinwol’s Citta.

ArvidW: Done (kun je btw zelf ook door beginpost te editten;))

Tonni
          Moderator

done.

ArvidW: Wie was er nou eerder ?:P
            Tonni: We zullen het waarschijnlijk nooit weten… zucht 🙁

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Kevinwol
            Topic starter

hier heb ik wat foto’s. de water koeling is er voor nood beunhaas opgezet. ik moet nog beugeltjes maken.

ik heb er nog heel veel plannen mee!:D:P ik zal binnen kort ff een bestelling doen bij jmpb.

Kevinwol
              Topic starter

na een helepoos niks meer van me te laten horen hier weer een post. ik heb afgelopen weekend me citta weer ff uit de schuur gehaald. hij starte meteen! ff een stukje gereden en loopt nog prima. alleen toen ik heb weer op zijn stander neer zette knapte de stander door. wat een heel veel voorkomen probleem is. ik heb hem daarna ff mooi glad geflext. en er een mooie dikke lasnaad tussen gezet. ik heb nu inmiddels mijn polini sp onder de citta. en de water koeling is er af. ik moet daat nog ff beugeltjes voor maken. ik ben ook van plan om als het binnen kort weer wat mooier weer word de vario er weer op te zetten. verder heb ik er nog een gilera runner bij gekocht. met standaard setup. alleen de uitlaat is ontgrensd. en de vario ring er uit. hij loopt ongeveer rond de 70. er zit net ene nieuwe dmp kappen sep op. en het bouwjaar is 2005

ik heb er sinds 2 week ook een sparta met bij. hij loopt prima. en ziet er ook nog super uit.

Kevinwol
                Topic starter

ik ben van plan andere trek veertjes in mijn koppeling te kopen. zou iemand mischien weten welke het beste zijn?
                  en ik heb nu sproeier 68 er in. en wil een paar maten groter proberen omdat dit aan de hele kleine kant is. zou iemand mischien ongeveer weten welke sproeier ik er in zou kunnen stoppen?

ArvidW
                  Donateur

Sproeier 72 zou ik proberen, trekveertjes weet ik niet.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Kevinwol
                    Topic starter

mijn nieuwe aanwinst is een doosje met 3 setjes trekveeren van polini. nu testen op welke hij het beste loopt

500
                      Donateur

De zwaarste lijkt mij:P ofterwijl blauw, maar deze veertjes zijn toch voor gewone koppelingen?

Kevinwol
                        Topic starter

ja. ik de zomer doe ik mijn vario er weer onder;)

Kevinwol
                          Topic starter

Na een aantal maanden ff rust te hebben gehad. is mijn citta weg en heb ik weer een ciao gekocht.

Er zit nu een standaard blokje onder met een 13/13 en een powerfilter.
                            Ik heb de ciao gekocht zo als hij er nu uitziet met geel kenteken voor maar 75euro!
                            Mijn plannen er mee zijn:

Een stang er tussen lassen.
                            De achterbrug en de stangen waar je zadel op zit verstevigen.
                            Het frame spuiten kleur weet ik nog niet.
                            Een mooi snel blokje er onder:) wat voor set up nog niet bekend.

Tonegido
                            Bijdrager

koopje 😀

500
                              Donateur

😀 kevin is terug en beter dan ooit:P

n!ck*s

@lvcp, idd:lol

maar mooie ciao kevin. voorvork+spatbord staan hem goed:thumb
                                  blijf hem zkr volgen

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.