Vespa-Ciao.NL
:: ‘Ciao project’ Kevinwol

Home Forums Perso’s Projecten ‘Ciao project’ Kevinwol

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 270)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kevinwol
    Topic starter

een hele poos geleden maar ach:P ik heb net een mallosi vario besteld. hopen dat ik hem morgen nog heb. denk het niet maar dan word het maandag. als ik hem binnen heb komen er foto’s en mijn mening over de vario

Frits
      Bijdrager

mooi man malossi voorvario :E

Kevinwol
        Topic starter

na een poosje denken heb ik een soort van plan opgezet. vanmiddag krijg ik mijn mallosi vario binnen. mijn volgende stap is een speed engine kopen. daarna wil ik een 80cc cilinder kopen. en daarna indien nodig een andere uitlaat en mallosi vario vertanding. nou is mijn vraag: wat is een goeie 80cc cilinder? en zou ik mijn polini top one er onder laten of een andere uitlaat kopen? en wat is het verschil tussen een normale vario vertanding en een mallosi? alvast bedankt:P

Frits
          Bijdrager

polini top one
            wil ook prima op 80cc polini of zo

Kevinwol
            Topic starter

ik heb mijn mallosi voor vario binnen en mijn bandenstift:P hier een paar foto’s

p.s. mischien heb ik woendag een speedengine=)

Kevinwol
              Topic starter

ik heb ondertussen mijn speed engine binnen. heb een polini sp er bij. en heb mijn top one zwart gespoten. en heb mijn 80cc cilinder er onder. hier heelwat foto’s

zeg maar wat jullie er van vinden.

PiNeAppLePro
                Bijdrager

Een mooie nette ciao met een vette setup =) Wat is je top met die top one en met die sp? Ik heb namelijk een vergelijkbare setup en wil wel eens weten hoe hard het loopt. Ik rij dan wel poelie en jij vario maar toch 😛

Mijn setup is:
                  80 cc malossi
                  speedengine
                  13/13 met malossi filter maar heb ook een 15/15 en die gaat erop komen.
                  Polini SP

Ik hoor het wel kevin.

En nogmaals een mooie nette ciao :thumb (lijkt me trouwens niet lekker zo snel zonder helm)

Kevinwol
                  Topic starter

ik ben hem nog aan het inrijden. en ik wil er nog een fiets killometer teller op maken. als hij beter is ingereden en de teller er op zit kan ik ff met bijde uitlaatjes kijken wat de top is.:)

Martijnvanheerde
                    Donateur

Je kan wel op top rijden maar heel even.

Bo3T
                      Bijdrager

ken ook langer :p maar dan ken je natuurlijk je cilinder ven**ken

Bluevespa
                        Bijdrager

je komt niet eens op de echte top man,, als je aan het inrijden bent haal je niet alles deruit, en dat moet je ook niet proberen.

Kevinwol
                          Topic starter

en het was ook niet echt mijn planning om mijn cilinder te verneuken;)

nle^

wat een monster je moet zondag echt naar de meeting komen kev!:p

nle^

en wel voorzichtig met me SP he!

Kevinwol
                                Topic starter

hier ook nog een foto van de mooie polini SP(A) en van mijn ciao met kapjes en met traanplaat kapje er op.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.