:: ‘Ciao project’ Kevinwol
-

nle^
leuk dremel zetje:D en nice klokje:D
heb het klokje er net onder gezet! hij rijd fantastisch! hij rijd nu 65km/h!

nle^
en ook nog die super optrek?
die is iets minder geworden maar is nog steeds goed! als ik binnen kort me carters ga uitvijlen dan word de optrek nog beter:D
ik ben nu ook op zoek naar een vario:P en in de zommervakantie ga ik met de carters bezig en binnenkort word mijn polini top one gezandstraalt:D
waarom ga je je top one zandstralen ?
hierdoor krijgt hij een grijze kleur, hij is toch bijna-nieuw ?
hij is niet nieuw ik heb hem gekocht van steven stepje maar word hij niet mooi als ik hem zandstraal want hij is bij de bocht waar hij op de cilinder komt heel roestig
MikeBijdrager
typ ff met leestekens man, wat je hier boven schrijft is ene beetje wazig :pest
een uitlaat moet je idd niet stralen, het beste is gewoon keihard kaalschuren -tot het bot- met een schijf of staalborstel dan heb je iig echt een metaal kleur en niet dat vieze doffe van het stralen!;)
oke bedankt dan zal ik het ook niet doen
ik heb vandaag me vario binnen gekregen. heb hem er ff onder gezet. hier het resultaat!

LeMoNBijdrager
netjes. En hoe rijd het :D?
hardtstikke goed,hij trekt als een beest op. alleen de top is nu 50:S das jammer ik denk dat er ff een malossi vertanding in moet:D
Met 50cc zou ik geen 100 euro gaan uitgeven aan een vertanding.
Je rijd ook met orginele vertanding haal gewoon een leuke 41mm met malossi voorvario dan loopt die zeker leuk.
LoekBijdrager
Dan nog, 50 km/h met een snor is altijd lekker, zeker met vario erop!
ja hij rijd nu ook top nooit meer zonder vario!:D alleen ik vind zelf dat de top wel wat hoger kan. maar wat zou beter zijn een mallosi vertanding kopen, of een ander cilindertje?:?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.