Vespa-Ciao.NL
:: ‘Ciao project’ Kevinwol

Home Forums Perso’s Projecten ‘Ciao project’ Kevinwol

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 270)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kevinwol
    Topic starter

Ik ben gister weer ff bezig geweest in het mooie zonnetje=) en even een aantal dingen gedaan. Ik heb de voorvork gepolijst nu glimt hij weer mooi. Daarna heb ik de nieuwe balhoofd lagers gemonteerd en de voorvork er in gezet.
      Verder heb ik de banden om de velgen heen gezet. Met pijn en moeite heb ik ze er met de blote hand omgezet om velg beschadiging te voorkomen.

Bartjee
      Donateur

Ziet er netjes uit hoor:) Wordt zeker een mooi brommertje!

ArvidW
        Donateur

Ziet er prachtig uit, leuke kleuren:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

goedguus
          Bijdrager

prachtige kleuren combinatie idd en die velgen met nieuwe verse bandjes zijn ook heerlijk om te zien :thumb

OrangeCiao
            Donateur

:thumbmooi kluertje ziet er egt vet uit

joosten
              Bijdrager

Mooie Kleuren combinatie

Kevinwol
                Topic starter

Na een hele middag/avond/nacht klussen is dit het resultaat:D. Hij is nog niet helemaal af nog een paar kleine dingetjes.
                  Ik ben nu nog aan het kijken hoe ik mijn stepjes er op wil gaan maken. Ik heb er ook een snor ciaotje bij gekocht van Docs911 die haal ik morgen op. Heb ik ook een leuk brommertje om mee naar me werk te gaan. Hier wat foto’s!

Ik heb nu eerst een bromklok met poulie gemonteerd voor het inrijden zodat hij niet veel touren maakt. Als hij is ingereden komt de vario met 1:9 vertanding er in.

Kevinwol
                  Topic starter

Gister heb ik een snor ciao van Docs911 overgekocht. Dat brommertje heb ik verder geen plannen mee. Het word gewoon mijn dagenlijkse vervoers middel. Lekker standaard dus geen boetes:lol. Gister zijn Ivcp, Cris & Docs911 nog langs geweest om mijn paarse ciao te bekijken. Hier is een foto van de snor ciao die ik gister gekocht heb. Rara hoe krijg je een ciao een een super kleine auto:?

Nou zo dus:bier

Docs
                    Donateur

Jammer dat je niet goed kunt zien hoe klein die auto eigenlijk is:D de voorstoel wou niet meer naar achter:D:D

Kevinwol
                      Topic starter

Met dit mooie weer even weer aan het klussen geweest. Ik heb stepjes op mijn ciao gemaakt en een kentekenplaat houder gemaakt op school en heb de choke aan gesloten.
                        Verder heb ik al ongeveer 20km ingereden met ongeveer 25/30km per uur. Ik ben van plan zon 300/400km te gaan inrijden.
                        Hier een fototje van hoe hij er nu bij staat:

Ik ben nu nog van plan een andere luchtfilter er op te zetten want deze is net niks. Ik moet ook nog even afstellen want hij loopt nu nog niet zo mooi.

Martijnvanheerde
                        Donateur

Mooie velgen, banden en cilinder:thumb Hahaha prachtige machine!

goedguus
                          Bijdrager

ik heb ooit is gelezen dat een evo engine vaak lekt bij het membraan.. zou dat het probleem niet kunnen zijn?

mooi ding verder :thumb

FonS
                            Bijdrager

Kentekenplaat zit mooi verstopt achter de uitlaat :haha Valt mee dat je tijdens die rit van 20 kilometer nog niet bent aangehouden haha!
                              Qua kleuren niet mijn ding, maar net brommertje hoor 😉

Poelll13
                              Bijdrager

Verstopt, en verbogen 😀
                                Ik vind het resultaat ook mooi, de kleur is ook niet echt mijn smaak, maar voor de rest :thumb

sjbtje
                                Bijdrager

dat t kenteken daar zit lijkt mij geen probleem hij si tog nog goed te zien??

ps ik zijd al meer dan een jaar met me kenteken links achter en ik ben er nog nooit voor aangehouden!!

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.