- Dit onderwerp bevat 269 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Kevinwol.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 juni 2009 om 10:55 #452398
Vandaag heb ik het splinternieuwe kenteken plaatje opgehaald:D Nu zal ik vanmiddag even een beugel maken waar hij op past! foto’s komen later deze dag.
9 juni 2009 om 11:09 #430787Leuk ding voor 75 euro!
Ik had ook een ongeluk gehad en zat proma onder en 42 ALU, ook mooi geld gekregen en ze hebben niks gezegd.
Het valt wel een beetje mee vaak.Stang zou hem inderdaad goed staan!
Ben benieuwd wel kleurtje je hem gaat geven!9 juni 2009 om 11:59 #452401vind het wel een mooie brommer, alleen zou ik het voorspatbord eraf halen 😉 Zoals de rest ook al zegt, superkoopje
9 juni 2009 om 20:43 #452435@ Helios: Over de kleur ben ik nog niet uit. ik wil in iedergeval een kleur die niet veel mensen hebben, wil graag iets unieks. En idd een stang staat hem super gaaf.
@leon ciao: ik zal het spadbord er en keer afhalen en kijken hoe het dan lijkt. Maar ik vind dit opzich ook niet lelijk.
hier is de foto van het kenteken beugeltje en het nieuwe kenteken:D
11 juni 2009 om 10:31 #452510kevinwol :
ik ben net bij de dealer geweest. en die heeft al met de verzekerings agent gepraat. en ik krijg 500euro!:D
hij zij ook tegen mij dat ik hem zo weer kon recht buigen. hij is een heel klein beetje krom. dus ik ga er dit weekend naar kijken. en recht maken. en mischien een stripje langs de achterbrug lassen. dus 500 euro mooi mee genomen!Is je kenteken nu ook vernietigd doordat hij total loss is verklaard? Of kan je dr lekker op doorrijden met 500 euro om hem verder op te voeren:p
Raar trouwens dat ze niet naar de snelheid keken
11 juni 2009 om 11:14 #452511ik heb die ciao inmiddels verkocht. want ik wou een ouder model wat ik nu heb. en het kenteken bleef er op:) En ze kijken alleen naar de snelheid als ik schuldig was;)
11 juni 2009 om 15:46 #452522vandaag ff weer een updatje:D Ik heb van een spatbord een deel afgezaagt. en die wat rond en scheef gevijld aan de achterkant. Daarna heb ik hem helemaal gepolijst. hier het resultaat.

wat vinden jullie hier van?:?
verder ben ik begonnen met mijn voorspadbord te polijsten en met mijn demper te polijsten. Maar hier meot nog heel wat aan gebeuren;)

11 juni 2009 om 17:46 #452528Het spadbord is wel nice, maar die kenteken houder kan echt niet, vind de plaat aan de zijkant mooier
11 juni 2009 om 17:53 #452529Inderdaad! Maar hoe polijst jij eigenlijk?8)
11 juni 2009 om 20:57 #452550mischien dat ik nog ff een andere plek ga zoeken voor mijn kenteken;) En ik polijst met een polijst schijf op mijn acuboormachine.
12 juni 2009 om 16:20 #452580ik ben vandaag weer druk bezig geweest! Ik heb het blok en uitlaat er onderweg gehaald. En heb alles va eht stuur kaal gemaakt. Ik heb vandaag ook een normaal citta zadel gekocht want die er op zat was niet van mij. Het zadel die ik nu heb is alleen de hoes ervan kapot. dus ben nu opzoek naar een zadelhoes. Ik ga nu de velgen en de voorvork er uithalen. Daarna ga ik hem kaal maken om er een buis tussen te lassen en de naden te verstevigen. Verders word hij dan geheel gezandstraald en gecoat.
hier wat foto’s

12 juni 2009 om 17:25 #452586mooie ciao! Ben benieuwd naar meer
15 juni 2009 om 14:07 #452631zo weer een grote update. Ik heb dit weekend alles behalve stilgezeten. ik heb mijn frame 4 keer in de verf afbijt gezet. Er zaten el 4 lagen verf op. Nu is het dikste er af. Hij word ook nog gezandstraald. Ik heb ook stangetjes gemaakt als versteveging bij de stang onder het zadel. ik heb ook het deel waar de bokstander aan komt er afgeslepen. Vanavond heb ik een stuk buis voor een stang. En deze week komen er ook stangetjes voor de achterbrug. Ik hoop dat alles volgende week gelast is. Alles word gelast op een scheepswerf hier in de buurt. Ik heb ook al contakt gezocht met een coater hier in de buurt. Daar gaat hij binnen kort heen om gecoat te worden. De kleur zien jullie van zelf;)

15 juni 2009 om 19:38 #452650De stang die ik zonet gekregen heb vind ik zelf veelste groot. Ik moet nu op zoek naar een ander stuk buis. deze nuis was in diameter 6cm. ik heb liever één met een diameter van een centimeter of 3/4.
22 juni 2009 om 12:35 #452863;)Ik heb dit weekend een andere stang gekregen. Ik ben vanochtend en vanmiddag bezig geweest de stang op maat te maken. Daarna heb ik hem met een paar punt lasjes vast gezet. Ik ga hem zelf niet rondom helemaal lassen omdat ik dat laat doen bij een scheepswerf hier in de buurt die hebben mig mag. Daar worden de andere lassen en de stangetjes bij de achterbrug en onder het zadel ook direct gelast. en dan word hij gezandstraald en gecoat. Graag reacties wat jullie van deze stang vinden!

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.