Vespa-Ciao.NL
:: ciao niels

Home Forums Perso’s Projecten ciao niels

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niels-nijsten
    Topic starter

haha ruig:P is dat die wat hier in het verkooptopic heeft gestaan??combo heeft mij altijd al aangesproken:P mijn eerste ciao was ook rood wit en mijn speedfight 2 watk heb gehad ook:P

wanneer kom je trouwens die kruk brengen:P! ik zou zeggen kom langs alst goed weer is:P kun je ritje maken op de motor is mooi genoeg om te touren hier;)

Rebel

Ja word waarschijnlijk zaterdag of zondag.

pm me anders je tel nummer en adres even
        dan bel ik wel als ik tijd heb en goed weer is 😛

frf
        Bijdrager

super net brommertje ga zo door 😉

niels-nijsten
          Topic starter

zo vandaag vario gemonteerd=)man wat een trekkracht=) hij loopt wel erg kut:P dikke overtoeren:P dus morgen even zwaardere rolletjes halen ik denk ongeveer een grammetje of 6 nodig te hebben, hij loopt nu met 4.7gr km of 40per uur(hij varieert maar tot de helft van de vario:S) maar trekken dattie doet=) ff aan het stuur trekken en hoppa opt achterwiel

ben vandaag trouwnes ook nog aangehouden:P agent had goede bui en liet me verder rijdenmaar hij zei: als ik je nog een keer zie met deze brommer neem ik hem in beslag:no ik heb namelijk de structurele eigenschappen van het frame veranderd door er aan te lassen:S ik heb hem uitgelegd datie daardoor juist sterker werd:P vondie goed:thumb

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.