Vespa-Ciao.NL
:: ciao niels

Home Forums Perso’s Projecten ciao niels

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niels-nijsten
    Topic starter

goed gezien:P terpine was toevallig op en die jerrycan die dop heb ik in gebruik voor de kogeltjes van mijn voorwielager te bewaren:P

Edjuh
      Bijdrager

Die banden lijken sprekend op mijn shinko’s:

niels-nijsten
        Topic starter

lijkt verdacht veel op elkaar:P alleen die ”sprietjes” rubber die haartjes zegmaar die jij erop hebt heb ik niet mijn band is zegmaar glad. heb vandaag trouwens 2 elkectronische carterhelften binnen gekregen met dank aan Rebel, deze ga ik morgen op het werk even tunen aan de hand van mijn dr evo. heb vandaag helaas niets kunnen spuiten aangezien het te vochtig is, totale stortregen hier:P en dat zie je terug in je spuitwerk, dus ik ga morgen kiken of het beter weer is.

niels-nijsten
          Topic starter

zo zojuist na honderden uren schuren en plamuren mijn eerste laag rode verf op het frame gekwakt:D:D:D:D:D en daar ben ik echt heeeeeeeeeeeel erg blij mee:P ik kan nu al zien dat er ondanks alle moeite nog 2 of 3 plekjes in zitten die niet spekglad zijn. maarja dat krijg je als je thuis aan de geng gaat met spuiten:P. en er was net zoeen k*t vlieg midden op mijn tank gaan zitten:( maar al met al worite über geilll. ik post over een urrtje fotos van mijn brommer met 2 laklaagjes. ik ben van plan om er vanavond een latertje te van maken, dan morgen maar wat moe op het werk:P maar dan krijg ik hem tenminste af:D:D:D

niels-nijsten
            Topic starter

zo eindelijk weer een hoop kunnen doen:P heb afgelopen dagen niet veel meer gedaan mar hier istie dan!!!!
              ik was bij de brommeronderdelenshop mijn mallosi voorvario gaan halen:thumb maar ik moest even wachten ik denk schiet meteen even wat fotos:P let niet op het vuil want ik rijd al 2 dagen door de regen ermeej:P

helaas vergeten een krukasspie mee te nemen:( dus ik kan mijn vario vandaag niet testen(nog nooit met vario gereden:P)ik heb jammer genoeg geen achterkoppeling waarvan je trekveertjes kunt vervangen als je er eentje in de weg hebt liggen;)
              Vario monteren word wat voor morgen ik heb nu trouwens 4.7grams rolletejes zou dit een beetje lopen op mijn athena setup.

reacties welkom.

erikbloemberg

vind het jammer dat je frame zo verkracht het je had eerst een helemooi ciao en nu lijkt het net wel een sloper. dit vind ik echt zonde

niels-nijsten
                Topic starter

erik ik denk niet dat veel mensen het met je eens zijn:P lijkt tog in de verste verte niet opn sloper:S ?
                  enigste wat zonde is, maar daar kwam ik te laat achter:P, is dat het px systeem naar de kl*te is geholpen:P
                  ik vint juist ruig zo, word overal aangesproken ohhh mooie brommer zus mooie brommer zo:P
                  maarja ieder zijn menig!

leon ciao
                  Bijdrager

Toen ik je perso paar weken terug zag dacht ik ook van wat gaat die dat nette nieuwste model ciao’tje verneuken.
                    Maar vindt hem nu zo, nu die gespoten is eigenlijk wel erg mooi geworden.
                    Mooie combo dat rood/wit, 3 spaaks ook goede keus vind ik veel ‘race ciao’s’met telescoopisch vorken hebben meestal 5 spaaks daarom vindt ik het wel ruig bij die van jou dat je er mix vlegjes in hebt 🙂

Martijnvanheerde
                    Donateur

Ik vind m ook super! Hmm als ik dit geil kleurtje zie weet ik niet of ik mijne wel paars spuit:P

niels-nijsten
                      Topic starter

MARTIJN PAS OP! er zit een coppyright op:P:P
                        ik had vorheen trouwens 5 spaaks erin maar ik vind dit veel mooier staan, ze zien er ook wat steviger uit:P past ook bter bij de dikke achterband:P en hij is trouwens nog lang niet af:P moet nog verlichting maken op de een of andere manier, daar heb ik voor achter al wat bedacht alleen voor nog niet. en ik heb hier een orgineel voorspatbord liggen dat ik passend heb gemaakt met het hoefijzer effect erin dus dan verren de pootjes can de ebr gelijktijdig in, en dat merk je hoor!

Martijnvanheerde
                        Donateur

Oe! Nou word ik bang:P:lolNee ik wou met zwart.

niels-nijsten
                          Topic starter

wouw ik eerst ook maar dat wit springt er echt uit, maar het is best k*t hoor. poetsen poetsen poetsen en nog eens poetsen:P zeker met dit natte weer. ik moet trouwens ook nog mijn ”snel blokje” in orde maken en eronder gooien. word een electronisch 70cc dr evo blokje getuned volgens de richtlijnen van graham bell. ik ga mij strict houden aan zijn richtlijnen/ideen 70cc, getuned carter, orgineel getjoende krukas, 14.14carb(homemade:P) vario mallosi 90mm schijven, waarschijnlijk een polini sp eronder maar weetk nog niet zeker, een aangepaste 43mm polini hoge drukkop met de voorgeschreven compressie verhoudingen en squish van dr enz enz. hoop met dat alles en vario met orginele vertanding tog de 80 aan te tikken

hansieb
                            Moderator

Is mooi geworden 🙂 :thumb

niels-nijsten
                              Topic starter

dankie:D is nog niet af he!:P trouwens jij hebt verstand van vario:P als ik mijn voorvario bij elkaar knijp en mijn snaar erin legt zie ik dat de snaar ongeveer 3 mm onder de bovenste rand van de mallosi voorvario blijft liggen, de halfpully heeft hier ook een plat stuk(dus niet konisch zegmaa) word dit stuk nooit gebruikt? in theorie zou je zeggen dattie op een plat stuk ook niet kan variëren of lost een teknoetre setje dit op:P? ik gebruim trouwens een 13mm breed snaar.
                                piccas van mijn vario setje.

de hlafpully met platte stuk

de 2 a 3 mm die worden gebruikt

totale plaatje hangend in de lucht:P

Rebel

Precies mijn combo van me laatste ciao die ik net verkocht heb 😛
                                  maar volgens mij geen foto’s ervan hierop gezet.

metallic rood frame
                                  witte 4 spaaks wel
                                  witte kappen en treeplank
                                  en tomos a35 vork

k dacht eerst ff huh me brommer :S
                                  maar had zon winkelwagen stang er tussen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.