:: Ciao mix start lastig en loopt niet goed door
-
MPTopic starter
Heb de ciao mix aan kunnen krijgen, wel moet ik hem verschrikkelijk hard aanrennen zowel met en zonder choke. wanneer hij eindelijk aan is valt ie snel weer uit. Iemand een idee?
Hoi mp,
Wel vreemd, een mix heeft electrische ontsteking en start hierdoor juist makkelijker dan een een blok met contactpunten.
Ik zou gaan kijken of de sproeier wel groot genoeg is.
Je zou eerst even 1 of 2 gaten van de luchtfilter dicht kunnen stoppen door er een m6 boutje met een beetje isolatietape in te stoppen. Als die dan wel goed loopt, grotere sproeier zoeken tot die wel goed rijd zonder de begrenzing in de luchtfilter.
Zelf had ik ook dat probleem na het plaatsen van een nieuwe cilinder en een citypower uitlaat. Ik rijd zelf nu met maar 1 gat open op de luchtfilter met een sproeier 46 en rijd op een snor 42 km/h.
Succes!
WimBijdrager
Moet je hard rennen omdat de koppeling niet wil aangrijpen?(gebruik de decompresseur)
of begint de motor tijdens aanrennen wel direct mee te draaien maar wil de motor
gewoon niet aanslaan?
Als de motor eenmaal op eigen kracht draait blijft ie niet draaien zeg je.
Maar wel met choke? Ik zeg dit omdat de choke er vanaf gaat, en ook van afblijft
zodra je ook maar één keer vol gas hebt gegeven. Gebruik dan de choke opnieuw
zodra hij eenmaal draait. Gaat dat beter? blijft ie dan wel lopen? En als hij dan begint
te sputteren kan je even volgas geven zodat de choke er af springt, tegen verzuipen,
kan je daarna nu wel normaal rijden?
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.