Vespa-Ciao.NL
:: Ciao mix snor

Home Forums Techniek Opvoeren Ciao mix snor

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joan44
    Topic starter

Ik heb een Vespa Ciao mix in snor uitvoering in orginele staat dus plus minus 25 km per uur, Mijn vrouw heeft een mio huppeldepup, maar die loopt 45.
      nu wil ik mijn Ciao wat sneller maken, maar het liefst met zo min mogelijke poes pas. iIk dacht zelf aan een andere uitlaat en sproeier. elke uitlaat kan ik het best monteren met een behoud aan geluidsproductie, en met welke sproeier. Luchtfilter doet dat ook wat.

thierry93
      Donateur

Citypower is een best wel leuk uitlaatje, andere sproeier erin en klaar.
        Hier vind je ze>> http://www.q-parts.nl/
        Ik had in me ciao sproeier 42 en poulie 80:thumb is een goede comb
        succ6

pepko
        Donateur

ik zou een bromnaaf kopen, dat scheelt al snel 10 km/h en dan een citypower (lijkt standaart, maar trekt een stuk beter op en heeft een iets hogere topsnelheid. je zal dan een 2 maten grotere sproeier moeten nemen.

tnerual
          Bijdrager

pepko :
            ik zou een bromnaaf kopen, dat scheelt al snel 10 km/h en dan een citypower (lijkt standaart, maar trekt een stuk beter op en heeft een iets hogere topsnelheid. je zal dan een 2 maten grotere sproeier moeten nemen.

ciao mix zou toch vario moeten hebben?

thierry93
            Donateur

ik denk het niet of wel?

ArvidW
              Donateur

Een ciao mix heeft origineel geen vario.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.