Vespa-Ciao.NL
:: Ciao Mix loopt af en toe rauw bij vol gas…

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao Mix loopt af en toe rauw bij vol gas…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

NK900se
    Topic starter

Hoi,

ik heb afgelopen vrijdag een Ciao Mix op de kop getikt. Het is mijn eerste snorbrommer en wil hem gaan gebruiken voor de korte afstanden (is zonde om dan iedere keer de auto te pakken). Er zijn wel wat dingetjes aan maar daar was de prijs ook naar. Heb al wat nieuwe onderdelen besteld (zoals: kabel kilometerteller, luchtfilter en bougie), zodat hij er weer een tijdje tegenaan kan.
      Maar heb een klein probleempje. Hij loopt perfect, alleen bij vol gas gaat hij af en toe een paar seconden wat rauwer lopen en vervolgens weer normaal. Hij gaat dan ook een paar seconden iets anders klinken. Beetje vaag omschreven misschien maar kan het niet anders uitleggen. En hij lekt af en toe een paar druppels olie bij de aansluiting van het kijkglaasje, dit is vooral wanneer ik hem wegzet na een stukje rijden. Is dit een bekend probleem? Heb al een nieuw kijkglaasje besteld, dus dat moet het hopelijk oplossen.

goedguus
      Bijdrager

grotere sproeier.. waarschijnlijk 1 maatje groter hebben ofz

NK900se
        Topic starter

Ok en is er ergens een linkje hoe ik dat kan monteren. Is namelijk m’n eerste brommer. Wel gek ze daar vanuit de fabriek geen grotere inzetten dan.

Loek
          Bijdrager

Heb je electronische ontsteking (waarschijnlijk wel)?

NK900se
            Topic starter

Heb ik inderdaad.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.