- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 9 maanden geleden door Fredzzz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 juni 2006 om 15:24 #166569
Ze hebben mij GVD ciao mix gestolen ik word para en gek hij was mijn dagelijkse vervoers middel en hij was 2 dagen geleden helemaal gereviseerd, nieuwe lagers kering zuiger dit en dat zaten veel nieuwe onderdelen op. Wees gewaarschuwd als je iets op marktplaats ziet wat gesloopt is. Als ik diegene vind ik breek zijn nek geloof mij. Sla hem totall los sorry voor het grofe taal gebruikk majah moet wel ff
20 juni 2006 om 15:27 #170988
mulder[sst]jammer voor je
doe rustig aan, plaats wat fotos en zeg waar je woont bijvoorbeeldwat de herkenpunten zijn, framenummers enzo
en doe aangifte en rijd zelf een beetje door de buurt met de auto.20 juni 2006 om 15:31 #170989
.-{2F4OV}-.Das egt kut voor je muhammed!
Wa lope dur tog een kutgasten rond.. mja wa doe je duraan:?
Geef idd es wa herkenpunten en let goed op in de buurt….
@mulder[sst]: Zijn woonplaats staat gwoon links hoor;) Zwolle dus…
Sterkte durmee
20 juni 2006 om 15:32 #170990Ik woon in zwolle. Hij is gestolen bij provincie huis. Zeg ma wezenlanden park. Het is een rooie vespa ciao mix. Hij heeft geen zadel vering. En de bagage drager stangetjes zijn zelf gemaakt van rvs. Voor en achterspatbord waren beetje verot.(roestig) Ik werk hard voor me spullen ze moeten gewoon afblijven van mij spullen. Majah ik ga ff aangifte doen en moet daarna werken. Menesen in zwolle dus let ff op als je een rooie vespa ciao mix ziet rijden. Denk niet dat je hem gaat zien inverband met slopen op eigen vespa overzetten of doorverkopen.
20 juni 2006 om 15:34 #170991hehehehe 😛 grapjahs hier geloof ik nog ff niets van 😛
zoals de vorige keer dat je evo blok in de prullen bak werdt gegooid:P hehehe
nou jah kan wel, no hard feelings :), en als ik iets zie rijden hoor je het 🙂
20 juni 2006 om 15:36 #170992Neej met dat evo blokje was een grapje ma dit is serieus. Majah je zal hem niet in groningen zien rijden.
20 juni 2006 om 16:29 #170993flink klote!!
mijne is een maandje terug ofzo gejat dus ken t gevoel wel..
sterkte dermee..eneuh fredzzz.. sorry hoor :kots.. maar als je zo reageert als hierboven.. reageer dan gewoon niet.. dis puur leedvermaak wat je nou loopt te doen.. ken wel even iemand langs jou schuur sturen.. kijken of je dan ook zoveel plezier der in hebt als het je eigen brommer is die ineens spoorloos is
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.20 juni 2006 om 16:48 #170994
Jelle89AA-T :
eneuh fredzzz.. sorry hoor :kots.. maar als je zo reageert als hierboven.. reageer dan gewoon niet.. dis puur leedvermaak wat je nou loopt te doen.. ken wel even iemand langs jou schuur sturen.. kijken of je dan ook zoveel plezier der in hebt als het je eigen brommer is die ineens spoorloos issorry maar hier ben ik helemaal mee eens, je probeert er iets moois van te maken, alles gaat goed, alles loopt fijn, en dan is opeens iets weg wat je dagelijks nodig hebt..dat is gewoon klote..nja tis in ieder geval zwaar klote voor je…
20 juni 2006 om 17:02 #170995Kijk daar word ik volledig slecht van niet gezeverd. En fredzzz als ze jouw brommer stelen en ze geven zo’n reactie dan zal je begrijpen wat voor boer je bent. Monstercitta als je de dief vindt, handel het dan eens goed af met die gast.
20 juni 2006 om 18:02 #170996Kut voor je monstercitta 🙁 gvd man wat zat er onder die ciao dan?
Ik ga echt oppassen met mijn gecoate ciao straks!
20 juni 2006 om 18:05 #170997🙁 my bad 😛 alleen reageerde ik vorige keer zoals jullie, alsof het het einde van de wereld was 😛 toen zn evo blok weg was 😛 en toen was het een dikke grap… was wel erg leuk jah :no…
maar neej in dat geval is het erg kuttt jah, mijnes werd al een keer gejat dus ken het gevoel ook… alleen heb ik hem weer terug gejat na 2 dagen omdat die sjappo er mee door mn straat ree… lang verhaal verder… suc6 dan maar, handel het af met de dief inderdaad 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.