Vespa-Ciao.NL
:: Ciao mix geen trekkracht

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao mix geen trekkracht

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

#NAAM?

Ik heb laatst een ciao mix gekocht , leuk dingetje.
      Hij liep dus niet toen ik hem kocht.
      Heb er een andere bougie ingezet ( zat een met lange schacht in :no ) , tank zuiver gemaakt en carberateur ect.
      Had eerst een sproeier 48 en daar nu dus ook een 42 ingezet. Setup is gewoon orgineel op citypower uitlaatje na.
      Hij loopt nu dus wel maar heeft totaal geen trekkracht? als hij achter op de “vrij” staat trekt het blok wel goed door.
      Heb ook al een andere kopeling geprobeerd.

Alvast bedankt als je wat weet 😉

Javad
      Donateur

Ik zou een sproeier 46 proberen

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

#NAAM?

Ja maar toen ik er 48 in had zitten was zowat mijn vlotterbakje aan het overstromen van de benzine.
          En liep hij ook niet stationair, nu dus wel.
          Maar ligt het dan ook geheel aan de sproeier als een brommer geen trekkracht heeft?

pepko
          Donateur

ja kan zowieso de hele carb schoon gaan maken en de vlotter controleren, want als het vlotterbakje overstroomd is je vlotter dood.

#NAAM?

Vlotter ziet er nog goed uit , carb heeft eerst onder een lopende brommer gezeten nooit problemen gehad rijdend erafgehaald.
              Verder is de bougie ook nogal zwart. Ookal zit er een sproeier 42 in 😕

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.