Vespa-Ciao.NL
:: ciao loopt opeens te rijk

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ciao loopt opeens te rijk

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bb
    Topic starter

ik heb even wat hulp nodig. Ik heb van de week de benizne slang vervangen want die was keihard en daardoor te stijf om hem makkelijk te bewegen. Maargoed daarna even gereden maar ik merkte al dat tijdens het rijden hoog stationaar liep. Later op de avond nog even en opeens tijdens het rijden viel de uit alsof de benzine op was. Ik wist zeker dat me benzine vol was dus dat is het niet. Na het stoppen het hele ding even heen en weer geschud en op en neer gehaald om het vlotterbakje te vullen daarna sprong die weer aan stationaar schoot weer omhoog dus weer ff gaan rijden na 100m viel die weer uit. Dus weer het zelfde gedaan ff schudden en weer rijden en viel die weer na 100m uit dus het laatste stukje maar naar huis gelopen. Thuis ff de carb schoongemaakt ff test rondje gedaan en het probleem was er nog. Volgende dag verder gegaan volgende dag carb weer schoon gemaakt en de benzine slang iets ingekort. Weer even test gereden en hij viel niet meer uit na de 100m. Maar nu merkte ik dat die opeens stottert als en gek en veel rookt dus te rijk loopt. Dus daarna maar en sproeier omlaag gedaan en op en een of andere manier was die met een kleinere sproeier meer aan het stotteren en roken. Voor de rest niks meer aan gedaan want ik had er geen zin meer in. Dus ik vraag bij deze wat ik zou kunnen doen om het te verhelpen alvast bedankt.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.