Home › Forums › Advertenties › Brommers aangeboden › Ciao geel kenteken frame/rollend frame
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 2 maanden geleden door Mischa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 oktober 2023 om 19:20 #822310
Bij deze aangeboden een Ciao Mix frame (zonder olietank) met geel kenteken. Ook te koop als rollend frame met de velgen en bromklok.
Schroefgaten voor de CDI zitten er op, evenals voor een bobine. Beide blokken hang je er dus zo onder.
Ik doe er zelf niks mee, rij toch liever met blauw kenteken. Doe een bod en hij kan van jou zijn. Hij is rijdbaar, maar om hem mooi te hebben moet die wat opgeknapt. Staat in Hengelo Overijssel.Groeten Mischa

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
Link naar Mijn collectie / Projecten.21 oktober 2023 om 23:09 #822315Ik blijf me toch altijd verwonderen dat mensen ( op Marktplaats nét zo ) iets te koop aanbieden en het kenteken ( deels ) verborgen houden.
Wat mag ik niet weten denk ik dan… Wat heb je dan te verbergen?
Waarom hou je maat 43 op je kentekenplaat?Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...22 oktober 2023 om 08:08 #822317Op marktplaats ben ik toch wat voorzichtiger. Maar het kenteken is DZ-996-R
4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
Link naar Mijn collectie / Projecten.Waarom nummerplaat verbergen bij verkoop?
Veelal wordt deze keuze gemaakt om te voorkomen dat jouw kenteken op een andere auto ,motor, scooter verschijnt.
Waar door jij opdraait voor bekeuringen en andere delicten zoals gratis tanken.
Googel maar eens op “klonen van kenteken platen”.Je zoek bijvoorbeeld een auto van dezelfde kleur, bouwjaar en model als jouw auto op marktplaats en je kloont de kentekenplaat. Vervolgens is je auto verzekert, je wegenbelasting is betaalt, je bekeuringen en gratis tanken sessies, worden allemaal betaalt door de orginele kentekenplaat houder.
Maar het kan nog geniepiger:
https://www.bndestem.nl/overig/slachtoffer-klonen-bewijs-maar~a942e0b9/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F22 oktober 2023 om 17:29 #822347Waarom rij je liever met blauw kenteken als ik vragen mag ?
Heb je daar nou zelf aan lopen klooien ?22 oktober 2023 om 18:29 #822348Bij mij in de stad zijn veel fietspaden, waar je vaak binnendoor kan, het dus korter is. En op straat met een redelijk originele ciao die dus niet hard optrekt, steeds auto’s die je dan inhalen. Dan rij ik liever op het fietspad.
Link naar Mijn collectie / Projecten.Precies, ik vind t ook hoor.
Fietspad is rustiger, en je mag dus overal rijden. 😉Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.Waarom nummerplaat verbergen bij verkoop? Veelal wordt deze keuze gemaakt om te voorkomen dat jouw kenteken op een andere auto ,motor, scooter verschijnt. Waar door jij opdraait voor bekeuringen en andere delicten zoals gratis tanken. Googel maar eens op “klonen etc etc…
Ja zo ja.
Ik denk dat ik teveel in het verleden blijf hangen.
Enerzijds ben ik zo wantrouwend als de pest, ( ik geloof niet snel iemand ) en anderzijds blijf ik me steeds verbazen hoe doortrapt, gemeen en vals sommige mensen steeds worden.Als je zelf niet zo in elkaar zit… zo de waard is….zeg maar.
Mja, een “jaren 70 kind” ik blijf me met regelmaat verbazen hoe snel de wereld veranderd, ( in mijn ogen ) in behoorlijk negatieve zin.Maar goed, dat is een andere discussie op zich.
Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...25 oktober 2023 om 11:58 #822369Kentekenplaats afdekken/ blurren is onzin!
Moet je ook niet meer met je voertuig op de weg komen.
Daar kan ook jouw kenteken worden afgelezen.
Fraude kan altijd, heb niet idee dat je dat voorkomt om kenteken weg te laten op een foto.……………… op straat met een redelijk originele ciao die dus niet hard optrekt, steeds auto’s die je dan inhalen. Dan rij ik liever op het fietspad.
——————————————————————————————————————–
In verleden was mijn Ciao ook origineel.
Toen de bromfietsen op de hoofdweg moesten gaan rijden was ik er niet blij van.
Steeds auto’s die je inhaalden, of vlak op je achterspatbord zaten te duwen.Daarom blokje aangepakt en rijd ik tegenwoordig gewoon in BBK met verkeer mee.
Het voelt een stuk aangenamer om niet steeds weer te worden ingehaald.25 oktober 2023 om 12:41 #822371Steeds auto’s die je inhaalden, of vlak op je achterspatbord zaten te duwen.
Daarom blokje aangepakt en rijd ik tegenwoordig gewoon in BBK met verkeer mee.
Het voelt een stuk aangenamer om niet steeds weer te worden ingehaald.
Bij brommerles, en motor ook, wordt aangegeven:
Je moet je als gekentekend voertuig tussen de auto bevinden en niet ernaast of in een andere positie komen zodat zij jou kunnen inhalen, nooit.
Zij moeten jou inhalen via de andere weghelft.
Op de weg rijdt je als brommer/motor dan ook
iets links van het midden van jou weghelft. Dit is heel belangrijk.Gr. Wim
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.7 januari 2024 om 21:21 #823305Mischa Beste Mischa is die nog te koop?
Groetjes Tim8 januari 2024 om 00:29 #823306Steeds auto’s die je inhaalden, of zaten te duwen.
Je moet je als gekentekend voertuig tussen de auto bevinden en niet ernaast of in een andere positie komen zodat zij jou kunnen inhalen, nooit. Gr. Wim
——————————————————————————————–
Je hebt mss wel gelijk.
Met mijn motor blijf ik ZEKER altijd midden op de weg.
Maar ik ben nog van de oude stempel, dat je met een brommertje op het fietspad bent of rijdt aan rechterzijde van de weg.
Met een originele 40/45km-bromfiets rijdend midden op de rijstrook zitten auto’s vaak 10cm achter je spatbord te duwen. Da’s niet fijn!
Nu ik in de BBK door wat motorische aanpassingen met het ‘snel’-verkeer kan meerijden speelt dit probleem niet meer. Ik zit nu gewoon TUSSEN de auto’s met dezelfde snelheid. Duwen is nu niet meer nodig. Ik voel me er iig een stuk beter bij!9 januari 2024 om 22:05 #823322@Tim nee hij is al een tijdje weg inmiddels.
Link naar Mijn collectie / Projecten.9 januari 2024 om 22:07 #823323Snap ik dacht vraag het toch even. Heel erg bedankt voor uw antwoord nog. Groetjes Tim
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.