- Dit onderwerp bevat 80 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 10 maanden geleden door Boa Job.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juni 2022 om 14:52 #815617
Weer anderhalve maand verder en heb weer wat spullentjes gehaad 🙂
1 kickstart blok met 6 punts krukas
2 lege kickstart carters
Kickstarter brug
En het andere kleine spul voor kickstart
Een leovinci handmade
Een gainnelli mega voor ciao
Een 5 punts rondsel beetje jammer dat hij dat er niet bij vertelde toen ik ze 6 punts blokje kocht.ik denk dat de volgende aankoop een polini speed cartertje word daar ben ik ook zeer benieuwd naar
– ik krijg toch de goede rondsel voor niks op gestuurd dus daar ben ik wel blij mee want dan kan het kickstarter blokje opgebouwd worden

Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
Mijn projecten beetje beun maar wel goed9 juni 2022 om 14:38 #815715Vandaag maar even de giannelli mega helemaal opgeknapt en heb me handen aan een setje vespa ciao voet steunen kunnen komen 🙂

Mijn projecten beetje beun maar wel goed20 juli 2022 om 14:55 #816337Vandaag nog weer een nieuwe uitlaat binnen gekregen weer niet precies was het is maar staat USA Sito op was 44€ dut het proberen wel un keertje waard weet wel dat het voor ciao is
Mijn projecten beetje beun maar wel goed22 oktober 2022 om 13:12 #817435Het is al weer een tijdje geleden dat ik weer bezig was met de citta. Maar sins een tijdje loopt die nu wel goed en was ik van aan het genieten. Alleen heb er een Si brug onder zitten ben er niet helemaal te vreden mee door dat er weinig uitlaten passen maar voor nu kan het er mee door. En heb laast nog weer even een uitlaat er bij gehaad nu is het een leovinci racing. 🙂

Mijn projecten beetje beun maar wel goed6 november 2022 om 20:04 #817595Vandaag weer bezig geweest met me citta maar niet me oranje citta maar met me nieuwe blauw citta 🙂 ik heb nog weer een citta er bij gehaald. Loopte 55 op blauw kenteken..en gekocht van de lokale politieagent….loopt 55… die houde zich ook niet zo aan de regels meteen even een andere uitlaat en duo zitje op gedaan 🙂
Mijn projecten beetje beun maar wel goed6 november 2022 om 20:38 #817597Mooie aanwinst, Prachtige kleurcombinatie dat blauw met zwart.
9 november 2022 om 13:02 #817661@Citta-ciao bedenkt dat vond ik dus ook moet nog wel un paar dingen aan gebeuren zo als altijd. Nieuwe banden. Nieuwe schokbrekers want die zitten vast en nog un paar andere dingen heb de onderdelen er voor net binnen
Mijn projecten beetje beun maar wel goed30 november 2022 om 22:23 #817858Het is al weer un paar weerkjes verder en ben natuurlijk weer druk bezig geweest met bouwen en leuke onderdelen kopen de nieuwe aanwinsten zijn. 3 leovinci kruls citta. 1 leovinci krul voor Si. Een compleet vario set. En nog een compleet blokje. En heb de 4mm bema brug onder de blauwe citta gezet vond de originele brug veelste gammelig. En heb de leovinci krul voor si al weer netjes opgeknapt. Zit geen elke deur of zelfs roest pitting in dus wel blij mee

Mijn projecten beetje beun maar wel goedHet is al weer een tijdje geleden maar ben druk bezig geweest het werd weer eens tijd voor een update sins dat ik nu een stabiele baan heb heb ik ook meer geld voor de citta heb un “paar” nieuwe onderdelen gekocht een elektronisch polini speed engine met een race krukas komt wel DR50 op een moparts achterbrug en heb de vario klok ook gereviseerd (dankzij dit form is het gelukt) en een polini vario onder andere dingen wat er op komt en nog wa 30 onderdelen dus hopelijk kan ik mooi dit zomer toeren met de nieuwe setup

Mijn projecten beetje beun maar wel goed2 februari 2023 om 17:12 #818510Mooi subframe/brugje! Die opening maakt het monteren van de motor zo makkelijk.
2 februari 2023 om 19:12 #818511Gefeliciteerd met je stabiele inkomen, altijd lkkr als je op dat vlak wat rust en ruimte hebt 😉
Nu dus weer lkkr sleutelen en hopen op een mooi toerzomer 😎No stress, all fun and a bit of speed10 februari 2023 om 22:59 #818607@Edjuh ja dat is het zeker had eerst een bema 4mm brug maar ik merk nu al dat het veel beter is
@Intellect80 dankjewel ik ben er ook zeer blij mee en ik kan daar ook sleutelen aan me eigen spullen dat is perfect want we hebben veel gereedschapvandaag maar even alles in elkaar gezet en het is bijna klaar om onder de citta te gaan. Weet niet zeker of de leo krul er onder komt of een andere giannelli mega of leovinci handmade of leovince racing het is wel een 50cc dr dus geen monster setup

Mijn projecten beetje beun maar wel goedUn week later en hij loopt al heb het boekje van polini gevolgd en was allemaal wel duidelijk heb de afstelling gedaan wat hun voorschreven dus hoefde gelukkig niet aftestellen 🙂 hij is nu bijna helemaal klaar moeten nog un paar dingetjes gebeuren dan is die af
hij staat er nu zo bij kwa afstelling alleen rollen mochten iets zwaarder
https://youtube.com/shorts/lfERN7WyzbI?feature=share
https://youtube.com/shorts/gp-cNfldm_A?feature=share
Mijn projecten beetje beun maar wel goed24 februari 2023 om 21:36 #818757leuk dat je de vooruit gang deelt

Als ik zo naar dat filmpje kijk krijg ik een beetje spijt dat ik mijn Handmade weg gedaan heb.
En ik heb de indruk dat hij wat rijk afgesteld staat. Als je wat km,s gedraaid heb even de bougie kleur bekijken.28 februari 2023 om 22:22 #818784@zevenenergie ik vind het ook leuk om de voor uit gang te delen 🙂 en kan het snappen de leovinci handmade rijd heerlijk en hij loopt ook iets rijk alles is nieuw dus mag ook wel volr het inslijten
Mijn projecten beetje beun maar wel goed -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.