:: ciao blijft niet lopen
-
Goedemiddag,
Ik zit hier met een probleem en na vele dingen proberen en opgezocht te hebben kom ik er toch niet uit, dus ik hoop dat jullie misschien wat weten.
min setup is:
dr 43
speedengine cp
13/13
het heeft wel gelopen met deze setup, maar na een tijdje begon hij steeds slechter te starten en slechter te rijden, toen heb ik hem weggezet en niet meer naar gekeken tot ik hem weer wou maken, nou had ik er nieuwe condensator, contactpunten en bougie ingezet, carb schoongemaakt maar als ik hard ga rennen hoor ik hem wel aanslaan, alleen als ik er dan op ga zitten gaat hij steeds langzamer tot hij uitvalt, hij vonkt wel en de contactpunten heb ik ook veranderd maar het lukt niet.
hopelijk kan iemand mij helpen.
Groet,
overigens zie ik met die 13/13 als ik aan het rennen ben dat er kleine spettertjes benzine uitspatten bij de inlaat, terwijl het spruitstuk niet gescheurd is en met carb ook niet, wel had ik er een 12/10 opgezet die ik nog had liggen maar nog veranderde er niks.
JarcoBijdrager
Dat is volgens mij nog de sproeier die er al standaard in zat, maar zoals ik al zei met deze setup heeft hij goed gelopen, dus het lijkt me niet dat er opeens een heel verkeerde sproeier inzit.
JarcoBijdrager
Zal het toch maar even nakijken, je zal rond de 66/68 zitten met deze setup.
Hoe klein dat dingetje ook is, hij is wel heel belangrijk en zo ook de juiste maat. 😉
De sproeier is inderdaad 68, deze had ik er al inzitten dat ik het allemaal net in elkaar had gezet.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.