Vespa-Ciao.NL
:: ciao afgebroken benzine kraan

Home Forums Techniek Problemen oplossen ciao afgebroken benzine kraan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

errie96
    Topic starter

Hallo,

heb voor een mooie prijs ene ciao gekocht. nu blijkt alleen het schroefdraad van de benzine kraan afgebroken te zijn. iemand enig idee wat voor schroefdraad dit is? of een andere fix om een benzinekraan te monteren??

Martino
      Moderator

Heb je het afgebroken gedeelte er nog bij? Normaal is dit gelast of hard gesoldeerd en ik zal het daarom proberen te lassen.
        Het draad van de benzinekraanaansluiting is fijner dan normaal. Ik durf je niet precies de maten te geven, maar het benzinekraantje laat dit ook wel zien.

errie96
        Topic starter

Martino :
          Heb je het afgebroken gedeelte er nog bij? Normaal is dit gelast of hard gesoldeerd en ik zal het daarom proberen te lassen.
          Het draad van de benzinekraanaansluiting is fijner dan normaal. Ik durf je niet precies de maten te geven, maar het benzinekraantje laat dit ook wel zien.

helaas heb ik het afgebroken gedeelte niet meer. de vorige eigenaar heeft er zelf al wat mee gepruts.
          dit is ook de reden waarom ik op zoek ben naar een andere oplossing. misschien is er een anders soort type benzinekraan oid.

https://www.dropbox.com/s/v9jgd86po24gtj5/DSC_0003.JPG?dl=0 zo staat hij er nu bij

eidos
          Donateur

Ik zal als ik jou was op zoek gaan naar een donor frame die geen kenteken heeft.. Een buisje draaien en daar dan dit schroefdraad op draaien is het mooiste. Je moet maar net iemand weten die dat voor je kan doen. Anders opzoek gaan naar een universele kraan en die erop lassen:thumb😀

Zo te zien is je tank ook aardig roestig van binnen..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.