Vespa-Ciao.NL
:: Chroom velgen spuiten.

Home Forums Techniek Framedelen Chroom velgen spuiten.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DC
    Topic starter

ik heb mijn velgen chroom gespoten…
      het ziet er mooi uit…niet echt dat dikke chroom maar tog vet.

blijft het zo?? want sommige zeggen dat het naderhand niet blinkt enzo…

DC
      Topic starter

als het zo blijft…raad ik het iedereen aan als het bij je kleurencombinatie van je brommer past 😀

tis best goedkoop…

Ties
        Bijdrager

wat is iig wel heb gehoord, is dat ut nooit echt helemaal droogt, dus wanneer der ook maar iets van olie (uit bv achternaaf) loopt dat je de lak der zo vanaf wrijft..maja..je zal ut wel merken he!?

DC
          Topic starter

ja…

zijn er toevallig niet mense hier die het al gedaan/geprobeerd hebben

😀

erwinko
            Bijdrager

op het cittaforum zeggen ze dat het dof wordt en niet meer schoon te krijgen :O

VespaCiaoPaul
              Bijdrager

Chrome spray werkt niet, heb het zelf ook al een keer geprobeert maar word gewoon grijzig

ciao man
                Bijdrager

:)zou er es een foto van willen plaatsen wil het wel eens zien

VespaCiaoPaul
                  Bijdrager

ciao man :
                    :)zou er es een foto van willen plaatsen wil het wel eens zien

Heb er geen foto van gemaakt en al dr af gehaald (was ook niet op mn ciao maar op iets anders van een maat van me)

Fredzzz
                    Moderator

DC, heb jij er een foto van?

op citta-forum gebruikt blackstar ook chromen spray, deze wou ik ook proberen op mijn velgen…

eerst wou ik ze laten verchromen..

als jij een foto hebt, plaats je hem dan aub? dan kan ik bepalen of ik ze nu verchroom, chrome spuit of iets anders…

Bouman
                      Bijdrager

Je hebt ook cool-chrome…:)

Een nieuwe techniek die bij sommige bedrijven word gebruikt.
                        Wou ik eerst op m`n speedfight project doen, 60 euro voor 2 scooter-velgen:lol.

Deze velg van een neo`s is daarmee bewerkt, opzich niet van echt verchromen te onderscheiden 8)
                        Zit er nou ook weer over te denken bij mijn projectje om wat dingen in een mooi chroom jasje te laten spuiten.

in ieder geval suc6 :thumb

Bouman

AA-T
                        Sleutelbeheerder

hmmz, wat is dan uiteindelijk goedkoper?
                          echt verchromen, of dat cool-chrome…
                          maar moet idd wel zeggen, dat cool-chrome ziet er goed uit!

.-{2F4OV}-.

Ik heb mn velgen gespoten met Motip Chrome Paint…. Staat op easyparts.nl…

Maar wordt idd meteen dof:(

Kijk ma op de foto’s op scooterfreaks..

timschilders
                            Bijdrager

Bouman :
                              Je hebt ook cool-chrome…:)

Een nieuwe techniek die bij sommige bedrijven word gebruikt.
                              Wou ik eerst op m`n speedfight project doen, 60 euro voor 2 scooter-velgen:lol.

Deze velg van een neo`s is daarmee bewerkt, opzich niet van echt verchromen te onderscheiden 8)
                              Zit er nou ook weer over te denken bij mijn projectje om wat dingen in een mooi chroom jasje te laten spuiten.

in ieder geval suc6 :thumb

Bouman

wow, ziet er echt super vet uit! 60 euro valt nog mee voor 2 velgen. maar blijft het ook zo? goed schoon te houden?

Bouman
                              Bijdrager

Joah dat cool-chrome is goedkoper…:)

joah gwoon net als gwone verf denk ik…:?
                                ik zal wel ff een linkje plaatsen van dat bedrijf….:|

moek wel ff zoeken wan tis tijdje terug dat ik die heb gezien:)

Tonni
                                Moderator

Voor 60 euro twee velgjes chromeren is echt NIET duur!! Goedkoper zal je het echt niet vinden. Ik kan het al bijna niet geloven dat het voor dat geld zou kunnen.
                                  Geef mij het adres maar, en ik ga er meteen werk van maken!!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.