Vespa-Ciao.NL
:: Chris’s citta perso

Home Forums Perso’s Projecten Chris’s citta perso

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 75)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SpaceTwister
    Bijdrager

hey super mooi man :thumb ga zo door!!! (idd wel lullig met die chick )

welk bedrijf heeft jouwn velgen gedaan ben al erg lang opzoek naar een bedrijf die zoiets kan met citta wielen

had je de wielen al kaal gemaakt voor je ze weg bracht? vindt 80 euro erg goedkoop namelijk ( mjah dan wordt het ook gecoat en niet vergroomd)

zou het zeer op prijs stellen als je me wilt vertellen bij welk bedrijf je dit hebt gedaan

zo viel mijn carburateur 1 keer er onderweg toen ik een bus wou inhalen hahaha zwaar K U T

greets SpaceTwister

joosten
      Bijdrager

ziet er goed uit zeg;)

GRZ

ChrisNL
        Topic starter

*update*

paar foto’s na een goeie 850km blazen 😛

2x negatief

Verzameling van.

het houd het allemaal behoorlijk goed uit, loopt iig allemaal als treintjes 😀

Florian
          Moderator

Jouwe en die Paars met groene zijn echt te vet, serieus =)

ChrisNL
            Topic starter

ach ze zijn allemaal wel bruut :thumb

trouwens dankzij rickyboy word het feest compleet 😀 origineel piaggio balhoofdembleem. (mijn dank is groot)

ChrisNL
              Topic starter

*UPDATE*

Toch weer een tegenvaller gisteren nadat ik en me broer in de politiefuik waren gereden in asperen.:boos
                Dat terwijl we naast elkaar zo’n 35km/u reden, beetje praten enzow, niets bijzonders dus.

Mja rollenbank was ook aanwezig daar, dus was een beetje jammer. na correctie 66, me broer 63… dat word dus sleutelen 🙁

Gelukkig nog de originele reserveset achter de hand gehouden, dus vnvnd lkkr wezen knutselen, en kom uit op zo’n 33 op de teller. (29 @ tomtom) zou misschien net voldoende moeten zijn….

Boete gaat via officier van *hoeft niet echt* justitie, dus word weer een lekker mals bekeurinkje, niet vergeten die belachelijke administratiekosten, maar dat zou ik ook doen als ik geld nodig had 😉

word vervolgd…

ChrisNL
                Topic starter

*Update*

Ik heb vandaag maar eens op mijn gemak de 80 polini geinstalleerd op het speedengine.

Had die 80 al een tijdje liggen, dus heb er maar gelijk even de dremel ingezet.
                  Resultaat zijn doorgetrokken brede boosters, grotere spoelkanalen, 1.5x zo groot uitlaatkanaal als de DR 65, en wat kleine aanpassingen op de zuiger. 😀

Hier het filmpje (klik)

beuze
                  Bijdrager

haha, mooi filmpje:P, maar hij loopt mooi:thumb

Florian
                    Moderator

hij loopt echt ziek hard zo te zien:thumb

-RobinvS-
                      Bijdrager

Jij durft in die S-bocht =)

cittafer
                        Bijdrager

Mooie perso! Mooi brommertje!:D

gunther
                          Bijdrager

egt super vet ding hor,wat moest je ongeveer voor je velgen betalen als ik vragen mag ?
                            ik had zelf ook gelezen over het verchromen van je velgen maar dat is stuk lastiger aangezien er super kleine gaatjes in het wil zitten waardoor het chroom weg kan stromen,en dus de kwaliteit niet super wordt.
                            maar dit is dan wel een super oplossing wist ook niet dat het kon,dus ben wel erg benieuwt

ChrisNL
                            Topic starter

In deze post staat op de beginpagina mijn zwarte citta, maar omdat ik daar verder nog weinig over verteld heb, toch maar een filmpje, want die zeggen zoveel meer dan woorden 🙂

KLIK!

Sebastard
                              Bijdrager

klinkt goed,gaat lekker door zeg!

ChrisNL
                                Topic starter

*kleine update*

Ben toch eens verder gaan zoeken naar het brandstoftekort waar m’n blauwe citta al een tijd mee te kampen had.

Opgelost door het druksysteem, dat wel, maar echt juist is het niet, met bijtanken een wolk uitlaatgassen uit je tank jonguh! niet normaal 😛

Bovendien rijd ik nu een paar dagen zonder druksysteem, maar kan dan maar 40km/u als ik op reserve ga, anders trekt hij het niet bij.

Eerder dacht men dat het kwam door een brakke benzinekraan, maar dit was niet het geval, ben bij de carb. zelf gaan kijken.

filters waren verder schoon, dus dat was m ook niet, heb nu dus de boel een klein beetje opgeboord. ik doel hier op het messing busje dat word afgesloten door de vlotterbom als de carb. genoeg benzine heeft, deze dus een slag ruimer gemaakt, maar niet zo ruim dat hij gaat lekken, de boel blijft netjes droog.

En ook dit weer met succes, met misschien nog 0.7 liter reserve 2 minuten volgas zonder droog te staan 😀

*end*

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 75)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.