Vespa-Ciao.NL
:: choke begrenser

Home Forums Techniek Problemen oplossen choke begrenser

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

just1991
    Topic starter

Hey ik ben dus zo bezig met die choke begrenzer en heb dat gaatje al 5mm geboord moet waarschijnlijk nog groter naar 9 of zoiets maar…

Dat pinnetje met dat veertje in de how to staat: Die trek je er met een tangetje uit.
      Nou gewoon echt niet ik weet niet hoe hij dat heeft gedaan of dat hij een magische tang heeft ik krijg hem er niet uit ! hij klemt of zoiets ik kan hem wel indrukken maar verder eruit krijgen ho maar :S

Is hier een speciaal trucje voor of wat ? uitboren (heb ik al geprobeerd 2mm boor brak af)

max-0481
      Bijdrager

als je de choke begrenzer wil maken is het niet eens echt nodig om dat pinnetje eruit te halen.
        Ik heb bij die van mij alleen de veer eruit gehaald en het werkt prima 😉

Straks met de leo krul die ik van jou koop moet ik het gaatje misschien weer even aanpassen.:P

Max

just1991
        Topic starter

hoe heb jij die er dan uit gekregen ? mij is het nog steeds niet gelukt !

thierry93
          Donateur

Als je dat pinnetje+veer achter je chokeplaatje niet eruit haalt, Als je dan gas geeft klapt je
            Chokeplaatje weer terug op ze plek. Als je die eruit haalt(met een platte tang(hard trekken). DAn blijft hij voor je inlaat zitte.
            e kan boren tot je zelf wilt(aan snelheid). Ik heb iets groter gat dan het gat erboven(waar die bout inzit).
            Dan rij je met choke aan rond de 30 km/h.
            Een topic erover >> http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=318010#318010
            succ6:thumb

max-0481
            Bijdrager

de veer schroef je heel makkelijk los door de hele chokeplaat los te schroeven.
              En dat pinnetje, is bij mij nog steeds prima met die erin.
              Hij klapt niet terug omdat de veer ertussenuit is.

16aug: Is het inmiddels al gelukt?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.