Vespa-Ciao.NL
:: Chielhannen special

Home Forums Perso’s Projecten Chielhannen special

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 329)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

ziet er zo al mooi uit! heb je nog meer foto’s?

ArvidW
      Donateur

Vind het er grappig uit zien:) Kom je echt bijna nooit tegen op vesp, eerder op puch.

Gast zet leestekens !;) In je 516 woorden lange verhaal staat 1 vraagteken, voor de rest niets, dat is toch onleesbaar 🙁

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

chielhannen
        Topic starter

en dit is ongeveel het helle frame allen zonder wiellen enz met de zelfgemakte verstelbaare stang werkt perfekt

Bo3T
          Bijdrager

pff das klote om te lezen :p

maar je maakt dus je licht in je zadel? ziet er wel raar uit zo dat zadel(niet gewend ;)) maak eens een foto van de zijkant ^^

edit: oke de foto is er al 😛

G-no
            Donateur

ArvidW :
              Vind het er grappig uit zien:) Kom je echt bijna nooit tegen op vesp, eerder op puch.

Gast zet leestekens !;) In je 516 woorden lange verhaal staat 1 vraagteken, voor de rest niets, dat is toch onleesbaar 🙁

tim zei eerst dat hij dyslectisch is dus hij kan er niks aan doen;)

ziet er vet uit chiel, had van mij aleen wat dichter op het spadbord gemogen:)

ArvidW: Dat je dyslectisch bent hoeft niet te betekenen dat je de punt en komma toets niet op je toetsenbord kunt vinden.:con

chielhannen
              Topic starter

hallo mensen srry maar ik kan er niet veel aan doen ik doe mijn best om het voor julie lees baar te makken ik had ok liever gehad dat het beter kon maarja ik heb nu nog een ander foto vooor julie met de voor kant met booskijkers er in zie hier

LeMoN
                Bijdrager

ik vind het erug vet eruit zien, word echt een aparte ciao! Ga zo door!

.-{2F4OV}-.

Zeer unieke look:thumb

jordy
                    Bijdrager

ziet er goed uit chiel;)
                      en hoe is het met mijn si frame
                      nog iets aan gedaan??

diac
                      Bijdrager

zeer mooi gast 😉
                        waar heb je die kuip vandaan gehaald of is het zelbouw:?

hansieb
                        Moderator

Vet gedaan alleen de achterkant zo dicht vind ik niet echt mooi.

Wat voor setup komt eronder je homemade blokje?

En gewoon wat punten , spaties, enters en comma’s gebruike. We zijn hier geen nederlands klas spelfouten mogen maar wel een beetje fantsoenlijk leesvoer!

N!CKs

voorkant ziet er fantastisch uit.
                            zeer vet, is nog beter dan een vespa racer hiet op de site.
                            en idd wel setup komt eronder. maak is wat foto’s buiten met de kuip en het racezitje.

Colin
                            Bijdrager

:thumb Ziet er allemaal heel mooi uit.
                              De foto’s zeggen genoeg. Alleen probeer eens buiten wat foto’s te maken zodat we het resultaat beter te zien krijgen.

Success..

vespa freak michel
                              Bijdrager

heej chiel ziet er zeer mooi uit
                                mensen de setup wat erop komt is die wat in zijn setup staat die mallossi met zelfmaak zijinlaat
                                en jordy met jou frame heeft die niks gedaan alleen de wielen er vanaf gehaald en met afbijtmiddel ingesmeerd en nu zijn ze helemaal blank
                                eej chiel we zien ons vrijdag en anders zaterdag

diac
                                Bijdrager

heeft ie zo een mooi blok gemaakt voor een dikke cilinder zet die me dan zo een tamme 43mm malossi erop.. 🙁
                                  das echt zonde van de zij-inlaat!
                                  laat bloos je carter kotteren door barry voor 20 euro ofso.. en zet er een 46mm op! dan heeft die zij-inlaat ook eens nut 😉

(of heb je je 43mm malossi helemaal aangepast speciaal voor het carter? dan heb ik natuurlijk niks gezegt:P)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 329)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.