- Dit onderwerp bevat 328 reacties, 64 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 2 maanden geleden door mrtn.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 september 2007 om 20:12 #273765
dat heeft hij aan 3 kanten gedaan dus er is overal evenveel vanaf gehaalt eigenlijk…
24 september 2007 om 20:18 #273766Wow dit zier er zeker zeer netjes uit!!!!
=)En die carters die blinken echt lekker. Gaat echt mooi onder een brommer staan heb ik zo de indruk.
Maarjah gelijk iedereen zegt wat meer info over de opbouw enzo er van is lekker interessant.:D
24 september 2007 om 20:41 #273769ja bij die krukas heb ik hellemaal ja heelmaal weet niet maar niet veel onbelans want wat tim zegt ik heb op 3 platsen dat weg gehalf dus op 3 punten ongeveer het zelfde weg gehaald dus ik heb er zo niks van gemerkt maar loopt er sppr mee
24 september 2007 om 22:04 #273771Zit dit op een ciao ? zoja daar graag ook wel fotos van 😉
Ben je een senior 😛 of ben je nog niet zo oud , ziet er allemaal wel leuk uit maar loopt het nu ook echt van WOW ?
Greetz
25 september 2007 om 19:21 #273787hij is pas 15 of 16 jaar dus hij weet toch al veel voor zijn leeftijd..
en hij komt op een ciao ja maar daar heeft hij nog geen foto`s van..
die word ook super vet heb ik van iemand gehoord.26 september 2007 om 16:54 #273801heej joa hij is 15
chiel mooie perso we zien ons in de kiet
als de vespa s van ons klaar zijn gaan we wel keer battle he
miss kom ik binne kort wel effe langs kijken hoe ver je bent
mensen dit ding loopt als een raket geloof mij ik heb um zien lopen .26 september 2007 om 16:57 #273802de helft van mijn onderdelen gewees he chiel
we sleutelen vanaf ons 13 ofzo al samen aan brommer
en de hele tijd iets van elkaar leren
wij zijn un goed team:P28 september 2007 om 22:47 #273869ja maarja,dit blok je word over een maand of 2 onder de brute brommer gehangen,en dan kan ik eindelijk gaan racen en dan kom ik zeker even kijken op de meeting met mijn racer dan kunnen jullie dit blok zien lopen.Fotos komen er aan moet even het foto toestel lenen van mijn broer.Met die van ons is iets mis mee.Ik maak binnenkort foto’s van die racer.Ik vind het zelf echt een brute brommer aan het worden.
=)By Barry:heb even je tekst wat duidelijker gemaakt.Heb toch niets anders te doen om 6h00″s’mogens.
28 september 2007 om 23:49 #273870chielhannen :
ja maarja dit blok je word over een mand of 2 onder de breute brommer gehangen en dan kan ik ijndelijk gaan racen en dat kom ik zkkr ef kijken en bettelen op de meting met mijn racer dan kunnen julie deze blok zien loppen fotos komen er aan moet ef het foto toestel lene van mijn broer die van ons is diets mes mee ? wat moet je mijn niet vragen ik maak er binnenkort fotos van van die racer ik vind het zelf echt een breute brommer aan het worden
=)
Noe mien jong ik ben benieuwd, Lat mar eens zien dan?:whistle:
29 september 2007 om 17:05 #273871ja ik moet erst ef een goede foto camera regelen en dan zet ik het er op maar ik vind hem echt masterlijk aan het worden =)
30 oktober 2007 om 16:08 #261994hallo ik zal nu mijn frame racer laten zien =) ik zet er paar fotos neer er moet nog een paar dingen aan gebeuren maar hij is bijna klaar er kommen zat fotos dus !
30 oktober 2007 om 16:25 #261997showen die foto’s !
30 oktober 2007 om 16:39 #262003
.-{2F4OV}-.Uploaden dan maar
30 oktober 2007 om 17:11 #262005a ik zal er wat fotos op zetten dit is mij achterkant van mijn brommer ik vind het zelf het aller vetste van mijn brommen kijk maar eens hier

ja ik moet zeggen dit heeft mij veel geld moeite en geduld gekost maar ja ik heb het er voor over.ik zal effe uitleggen hoe ik dit heb gemaakt: ik heb op internet een of ander blata kappen set gevonden, van een minibike, dus dat vond ik wel vet om er op te bouwen.
ik had die vent gemaild dat ik de kappenset wel wou kopen, alleen ik moest het zitje alleen hebben en de voorkant, maar dat kon niet, want alles was nieuw.
maarja dus ik was dus helemaal overtuigt dat ik dat moest hebben, dus ik heb het gekocht.
het kost maar lieft tegen de 80 euros aan, maar ja ik had het er voor over.
ik heb het binnen gekregen en ik heb de tank er direkt van af gesneden, want dat zou niet uit zien he ?
maar ja nu verder, ik had die dus er af gezaagt en toen ik heb het zadel van een ciao gebruikt voor vering er in te krijgen.
ik heb een ciao zadel gepakt en daar een vierkantige plaat van gemaakt dus gewoon af geslepen en toen heb ik een strip van 20 cm bij 10 cm er op gelast, met daar onder schroeven om hem te stellen hoe het race zitje moet komen te staan.
daarna heb ik een frame gelast waar het race zitje op kwam te steunen zo dat de race zit niet af zou breken.
toen heb ik het race zitje er op bevestigt en het zag er al super vet uit, alleen ik wou meer.
ik wou achterin booskijkers en wat geknutselt met karton en er achter gemaakt, kijken als het wat was en ja het was vet, dus ik heb die kartonnen plaat hellemaal met duk tape beplakt, want anders kreeg ik dat karton niet meer van de plamuur af.
ik heb dus dat karton er in gezet en toen ben ik op het karton gaan plamuren en toen kon ik zo het karton er onder vandaan halen toen het hard was.
maar ja er zaten scherpe randen aan de booskijker dus ik heb bij de wildkamp maar een paar meter fleksibele slang gehaald van 3 mm dikte en er over heen geschoven om het mooi af te werken.
toen met fijne plamuur nog een laag er op en toen zaten de slangetjes er op en toen heb ik dat plamuur netjes helemaal glad geschuurd en toen moest ik nog een of andere rooster er achter hebben want anders zag het niet uit, dus ik zoeken en zoeken maar ik kon het maar niet vinden.
toen wist ik het wij hadden nog een schade aerox staan en daar zat zo een rooster achter alleen het paste niet (het rooster achter de radiator) en toen heb ik die passend gemaakt en toen er ingeschroeft en toen begon het al ergens op te lijken.
maar ja nu moest ik nog licht hebben toen heb ik bij een brommer zaak een led balkje gehaald en die er in gebouwd dus ja maar ja dit is echt vet geworden vind ik zelfFonS: tekst aangepast om het wat leesbaar te maken (probeer punten en komma’s te gebruiken, en wat minder vaak ‘en toen’ te zeggen ;))
ziet er leuk uit inderdaad, wat meer foto’s zouden leuk zijn30 oktober 2007 om 17:12 #262006nu laat die reacties maar kommen

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.