Vespa-Ciao.NL
:: Chester’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten Chester’s ciao

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roger102
    Bijdrager

Echt een Pracht Exemplaar !!
      Het best kan je dit ding netjes ergens droog neerzetten waar niet veel vocht is en dan alleen erop gaan rijden als het lekker weer is en de weg niet nat is 🙂 Dan houd je em echt deze staat.
      En nee geen zitje erop gaan zetten is ook niet echt heel goed voor je bagage dragen. Km/tellertje is altijd wel fijn.

Succes ermee !

chester
      Topic starter

@ diac, Het is wel lelijk en nier ori, maar wel relaxt voor de bijrijder :lol

@ roger, Droog zetten gaat wel lukken. Maar het is toch een vervoers object voor mij. Maarja, in de regen rijden doe ik sowieso al niet graag! En ik ga ‘m gewoon goed bij houden, dus hopen dat hij zo netjes blijft!

Ook heb ik net even een city power uitlaatje gemonteerd. Loopt gelijk een stuk beter maar het geluid is wel iets luider en minder mooi. Maarja, je moet er iets voor over hebben!

Samen bij me mini draaibankje :con

Originele uitlaat eronder

Vergelijking

Het resultaat, de bok hangt nu wel net tegen de uitlaat aan. Maar ik vind die bok sowieso al een beetje te ver door hangen. Deze week maar eens even op gaan lossen :!

Trouwens heb ik ook gelijk even een goed slot gekocht aangezien ik redelijk vaak in de stad ga komen met de brommerd.

Groeten!

niceVespa
        Bijdrager

uitlaat staat hem stukke beter ik zou idd wel een achterzitje doen staat gwn gruwelijk mooi op een ciao

GTZ NV

ciaohorst
          Bijdrager

Jammer van dat slot 🙁 nu krijg je waarschijnlijk net zon klote beschadigingen als mij, dus ik zou het iig niet om het zadel heen binden..!! 😉

Gr,Erik!!

chester
            Topic starter

Ik heb dat slot alleen nodig als ik naar school ga, en dan heb ik een tas bij. Dan doe ik ‘m daar mooi in.
              Dacht idd al dat hij anders zou beschadigen.

Tom ciao

dan zul je wel een lekker zware tas hebbe :lol
                Maar echt een mooi juweeltje :thumb
                wees er zuinig op

sombrero
                Bijdrager

ik neem mijn slot ook altijd mee in mijn tas. maar je tas leunt toch op het rekje, bij mij op mijn zitje . zo zwaar is het niet . maar pas op met die mooie brommer in de stad. parkeer hem altijd in je zicht. het zou zonde zijn als zo een brommer in foute handen terrecht zou komen

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.