Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 juni 2008 om 20:58 #25148
Nederland, Oooh! Nederland!!!
:bier (a)
12 juni 2008 om 13:04 #25151Phoe, ik krijg binnen nu en ander half uur een telefoontje met de mededeling dat ik geslaagd ben of niet 😛 ik vertrouw er voor 90% op dat ik ben geslaagd, maar toch best wel zenuwachtig en wil graag een bevestiging :D!
Edit:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD 😀12 juni 2008 om 20:10 #25153In de week van 23 t-m 29 juni zetten alle 33 toprestaurants van Alliance Gastronomique hun deuren open voor jonge lekkerbekken. Jongeren in de leeftijd van 18 t-m 23 jaar betalen € 41,- (€ 1,- per jaar dat de Alliance bestaat) voor een gastronomisch viergangendiner, inclusief champagne-aperitief, wijn en koffie. Het restaurantsamenwerkingsverband lanceerde deze campagne in 2007, tijdens het jubileumjaar, om jongeren kennis te laten maken met talentvolle topkoks, gastvrouwen en gastheren die samen 32 Michelin-sterren vertegenwoordigen. Ook het traditionele Japanse Restaurant Yamazato, in het bezit van een Michelin ster, is lid van de Alliance Gastronomique. Wil jij de echte Japanse keuken eens ervaren of je smaakpapillen testen in een van de andere Alliance Restaurants? Maak dan een snel een reservering want het aantal plaatsen is beperkt. Reserveringen kunnen rechtstreeks bij het Alliance-restaurant worden gemaakt, onder vermelding van ‘Culinair uit je dak’. Voor alle aangesloten restaurants zie: http://www.alliance.nl/restaurants. Identificatie wordt bij binnenkomst gevraagd in verband met de leeftijdsgrens.
Kreeg dit net doorgemailt 🙂 misschien wat voor de lekkerbekkies hiero
http://www.alliance.nl/restaurants/index.htm
Voor 41 euro krijg je dus een sterrenmaaltijd met champoepel! wat wil je nog meer. Normaal kost zoiets minimaal 100 euro+
12 juni 2008 om 21:26 #25155Ok dan, okura hotel zit bij mij om de hoek, en hans, voor 100 euro kan je bij wijze van spreken een drankje doen en een piepklein hapje met 2 pers, wat je hier krijgt is echt een paar honderd eus waard volgens mij! ik ga reserveren!
12 juni 2008 om 21:36 #25156Fuck ik wil eigenlijk ook wel heen!
41 euro voor een 1 STER maaltijd is echt gewoon GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN geld.
Laatst nog in de lindenhof geweest daar betaal je al voor 6 gangen 125 euro excl wijnarrangement.
Menu: http://www.restaurantdelindenhof.nl/menukaart/maandmenu.html
13 juni 2008 om 02:24 #25157zoo 🙂 eerste party zit er weer op, net kwartiertje thuis, en ben nog klaar wakker T_T,moet je nagaan dat over 2.5 uur mijn vader opstaat LOL
Edit:
Rofl ik ga nu slapen, althans naar bed, en het word buiten al weer licht xD fucking grappig 😛13 juni 2008 om 04:42 #25158Zo,wij vertrekken sebiet naar de Groote vliet in noord holland,bij het ijselmeer.Hopelijk veel vis daarzo & goed weer.
Tot volgende week gasten.13 juni 2008 om 20:40 #25159
sjaak trekhaaknederland ,frankrijk 4-1:bier
13 juni 2008 om 20:43 #251604-1!!! Nederland heeft over het algemeen goed gespeelt! Ik vond de Fransen nogal rauw en aso spelen…
13 juni 2008 om 20:49 #25161SPANGE GOALS!
13 juni 2008 om 20:55 #25162nederland speelt echt geweldig slim en goed.
iedereen is gewoon in vorm, en van basten is slim bezig.
dikke pluim voor nederland!!
14 juni 2008 om 10:01 #25163vind ik ook Diac! die goal van Robben was echt geweldig, met 2 verdedigers erbij zo snel uit zo’n onmogelijke hoek.
14 juni 2008 om 14:34 #25164http://events.q-dance.nl/2008-06_14-juni_defqon1/livebroadcast/
Lekker defqon live 😉
14 juni 2008 om 17:32 #25166ik heb gister een prachtig opknap ciaotje weten te bemachtigen! een Ciao Mix namelijk.
we hebben hem meteen die middag omgebouwt naar een echte ras Ciao, gelukkig zat hij nog mooi in de lak en had hij weinig roest dus het was een kwestie van kleine onderdeeltjes opknappen en vervangen.
hier onze brommer:

koppeling en poelie waren nog zeer mooi!

hij heeft een super snelle uitlaat gekregen, een Simonini SuperUltraRacing, gloednieuw uit de winkel

en natuurlijk zat er ook al een km teller op!

jammer genoeg zie je op de 3e foto dat het spatbord een beetje scheef was! dit hebben we zo opgelost:

de tank hebben we gelijk een nieuw SLH (Smits Lejeune Hartmann) design gegeven! we konden het dus ook niet laten om de voorvork met dit design mee te laten vloeien.

ook de achterbrug hebben we zó aangepast dat de overbrenging extra goed werkt! de snaar stond meteen perfect strak en liep mooi soepeltjes

als je GOED kijkt zie je dat het frame een héééél klein beetje scheef is, dit hebben we jammer genoeg niet kunnen verhelpen maar je merkt er nauwelijks iets van.

hier nog een mooie shot:

tot slot hadden we er nog een verstevigingstang van het tuningsmerk Moker tussen gelast! hierdoor weet je zeker dat je brommer stevig en veilig is op hoge snelheden. je wegligging gaat er zeker weten ook op vooruit!

zoals je ziet hebben we de tailpipe van de Simonini SuperUltraRacing een beetje aangepast voor het MHR EVO MANSTON 70cc blok wat eronder ligt! ook de trapper hebben we een beetje aerodinamischer gemaakt.

zo staat hij dus na het opknapwerk erbij, geen zadel want wie dit kan permiteren móet wel een keiharde bink zijn:

hier hadden we het nieuwe blok er net onder gelegt. we boeken hem nu dik 180 op de nieuwe TNT teller!

natuurlijk krijgen jullie een professioneel gemaakte tankdop erbij voor de echte snelle mannen! hier kan je ook goed zien hoe mooi hij nog in de lak zit.

en als bonus nog een partij reserveonderdelen. veel hiervan is nieuw en alles is zeker nog te gebruiken. nee, je hoeft het niet te vragen, zelfs het hooi krijg je er GRATIS EN VOOR NIETS bij!

en dit alles maar voor een belachelijk laag bedrag van 200 EURO!!! dit kan je er toch niet voor laten liggen! er zit nét 1 klein deukje aan de zijkant van het voorspatbord. maar dit zie je écht nauwelijks! verlichting is nog perfect in orde, loopt natuurlijk snel, en super betrouwbaar! zonder banden zijn ze het beste, dus hebben we je dit ook gefixt zodat je nóg beter het wegdenk aan kan voelen! de berg reserve onderdelen is ook al snel 150 euro waard.
dus: BIEDEN VANAF 200 EURO JONGENS!
edit: ik heb trouwens ook nog een filmpje van de professionele tuners aan het werk. dit zal ik zeer spoedig uploaden. houd er wel rekening mee dat je niet alles te zien krijgt want ze willen niet hun technieken prijsgeven!
14 juni 2008 om 17:40 #25167wahaha, jullie hebben echt geen leven..
doe je dit nou na een Jonko? 😛wel lachen die beschrijvingen, haha xD
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.